Tenk dere denne situasjonen

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Situasjon: Mor er opprinnelig aleneforsørger. Far vil ha delt ansvar, gutter er 5 mnd. Hvordan foregår dette? [8|] Kan jeg please få noen svar fra noen som har peiling her? [8|]

Tror det er i få tilfeller at man tar delt ansvar som i 50/50 når barnet er så lite.
Barnets behov bør jo komme først.

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Tror det er i få tilfeller at man tar delt ansvar som i 50/50 når barnet er så lite.

Men hvem har da rettighetene til å ha barnet lengst...?

ORIGINAL: dios

ORIGINAL: Celezte

Mor såklart.

Hvorfor er det såklart? Når jeg googler dette så kommer det jo bare opp "hvorfor skal ikke far få det".

ORIGINAL: dios

Mor såklart.

Hvorfor er det såklart? Når jeg googler dette så kommer det jo bare opp "hvorfor skal ikke far få det".

Om mor ammer vil jeg tro...

Det har blitt økt fokus på at far skal ha like rettigheter som mor i barnefordelingssaker..derfor er det ofte at en ender opp med 50/50...noe som heter min mening kun er det beste for foreldrene! Tror at det tas ekstra hensyn når barna er helt små...men usikker da jeg aldri har vært i en liknende situasjon selv.

Back
Topp