Tenk deg at du ankommer et hotell rundt kl 1800 uten mann og barn..

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva vil du tilbringe kvelden med?
 
Ville bare nytt stillheten, og alenetiden. Lang varm dusj, og litt velvære kanskje :)
 
Gå en tur, sjekke om hotellet har treningsrom, basseng eventuelt spa også spist en middag ute og bare eksistere uten å være kone eller mamma akkurat det og da :happy:
 
Badekar først og mat, godteri og tv/film/serie i senga til jeg sovner :p
 
Kommer ann på hvor og i hvilken sammenheng. Pleier å planlegge å gå ut til middag, om jeg har kjentfolk i nærheten der jeg er.
Ellers liker å ta meg et bad, lese en bok om jeg får anleding. Også deilig å legge seg tidlig og sove alene en hel natt.
 
Hadde lagt meg til å sove. Kanskje dyttet i meg noe skikkelig usunt først.
 
Jeg er på hotell hver dag uten mann og barn :p hahah.. om jeg hadde vært på hotell på fritiden, tja.. sett om jeg noen gamle bekjente kanskje? Evt funnet noen i nærheten som jeg kunne tatt en øl med.
 
Hadde gått og spist litt mat, kjøpt med meg chips og sjokolade og boller, og lagt meg i senga og sett tv eller lest bok, pg bare gjort det til jeg evt sovnet eller måtte tisse..
 
Jeg hadde gått en tur rundt i gatene om det ikke var for kaldt og surt. Spist en god middag, hadde brukt god tid, tatt meg en lang varm dusj og slappet av.
 
Kommer vel litt an på mulighetene i og rundt hotellet..
 
Spist middag, evt tatt roomservice. Handlet brus og godteri på butikken, hoppet i badekaret og lagt meg rett ut på senga.
 
Spist en god middag, kjøpt snop, sett film på kino (hvis det gikk noe kjekt), ellers sett serie eller lest på hotellrommet.
 
Tale-away, snop, sengen og film ;)
 
Back
Topp