Tenk bare 14 dager til

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Lille Adelen ikke er prematur lenger :-) og jeg som bare må ta det med ro pga forkortet livmorhals, snart kan vi ha sex igjen, bevege meg skikkelig igjen å kaaaaansje baby vil komme når jeg passerer om 14 dager <3 jippi!!! Andre en meg som teller ned dagene??:-D

Du er ikke alene nei!
Tenker bare om å passere de magiske 37 uker, men ble jeg litt bekymret etter at jeg har mistet slimproppen :(
Tenk om fødselen starter nå? Skummelt!

Hvordan var det for deg etter at du mistet slimproppen?

Du er ikke alene nei!
Tenker bare om å passere de magiske 37 uker, men ble jeg litt bekymret etter at jeg har mistet slimproppen :(
Tenk om fødselen starter nå? Skummelt!

Hvordan var det for deg etter at du mistet slimproppen?
Det kan nok fortsatt gå en stund :-) slik så det ut her ImageUploadedByBV Forum1372774166.857349.jpg

Ja tenk det :)
Her gleder mannen seg til å få seg litt kos, har ikke blitt mye i det siste. Men når de magiske 37 er passert skal han få hver dag om han vill. Fungerte sist :)
Jeg teller og ned, 47 dager til termin. Vet ikke de magiske 37 :p

* Lillesøster ventes 19 august *

Ja her teller jeg virkelig ned. Har så store plager at vet ikke om jeg orker mere snart. Men nå er det bare 1 uke og en dag til 37 uker!:D innskrivningssamtale på sykehuset i morgen:)

Venter nr 3 4. August:)

Ja her teller jeg virkelig ned. Har så store plager at vet ikke om jeg orker mere snart. Men nå er det bare 1 uke og en dag til 37 uker!:D innskrivningssamtale på sykehuset i morgen:)

Seriøst! Da har jeg BARE 1 uke og 3 dager igjen! Fødte nr 1 i uke 37+3 :D

Da har jeg misforstått jeg har 1 uke og 5 dager igjen til terminen 6.08, men hvordan beregning bruker du?
Jeg er 36 uker nå på torsdag, 37 uker neste torsdag. Regner 40+3, termin 4 august. Dvs jeg i morgen er 35+6. Hvis jeg ikke tar helt feil:P

Jeg er 36 uker nå på torsdag, 37 uker neste torsdag. Regner 40+3, termin 4 august. Dvs jeg i morgen er 35+6. Hvis jeg ikke tar helt feil:p

Ifølge babyverden sin beregning er du en dag på forskudd :P
Det er den jeg bruker og den sier at jeg er 35+2 idag og er ikke 36 uker før søndagen.
Synes ikke det er så viktig med 1 dag +/-. Det er mye som skjer nå mot slutten så her kan det bli fødsel før/etter terminen :D
Ikke lenge til vi har babyene våre i armene :D

Ifølge babyverden sin beregning er du en dag på forskudd :P
Det er den jeg bruker og den sier at jeg er 35+2 idag og er ikke 36 uker før søndagen.
Synes ikke det er så viktig med 1 dag +/-. Det er mye som skjer nå mot slutten så her kan det bli fødsel før/etter terminen :D
Ikke lenge til vi har babyene våre i armene :D
Ja babyverden regner 40+2. Men her regner jm, lege og sykehuset 40+3. Men har jo ingen ting å si:P vet det varrierer fra sted til sted:)

Ja teller ned her og :-) 22 dager til igangsetting :) men hun kan jo trygt komme 7 dager før det og :-D

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3

Ja teller ned her og :-) 22 dager til igangsetting :) men hun kan jo trygt komme 7 dager før det og :-D

<3 Venter ei lita prinsesse 9.august 2013 <3
Du er kjempe heldig som får vite når du skal møte babyen din :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Har foreløpig bare nedtelling til permisjon... :) men da er jo 37 uker passert, så babyen kan forsåvidt bare komme. Men jeg skal prøve å ikke bli utålmodig før termindatoen, iallefall...

Startet fødselen bare av seg selv?:-) gjorde du noe spesielt ?:-D
Nei, ikke noe spesielt. Det var en lørdag og vi var på en handletur jeg og mannen. Jeg følte at jeg gikk litt for mye, men hadde ikke bekkenløsning da :P
Kl 2200 på kvelden begynte riene og komme, dro på do for å tisse så fant at trusa var full av blod :P

Dro til sykehuset og ble sjekket. Hadde 4 cm åpning ved ankomst. Dagen etter kl 1305 ble han født :)

Du er kjempe heldig som får vite når du skal møte babyen din :)

Ja det er godt :) men samtidig litt skummelt også kjenner jeg. Blir godt å få henne på utsiden av magen :-)

Nei, ikke noe spesielt. Det var en lørdag og vi var på en handletur jeg og mannen. Jeg følte at jeg gikk litt for mye, men hadde ikke bekkenløsning da :P
Kl 2200 på kvelden begynte riene og komme, dro på do for å tisse så fant at trusa var full av blod :P

Dro til sykehuset og ble sjekket. Hadde 4 cm åpning ved ankomst. Dagen etter kl 1305 ble han født :)

Åh heldiggris :-) her håper jeg egentlig hun ikke kommer før termin siden vi er på ferie fra 15-28 juli :-)

Back
Topp