Tenk at...

lollo83

Glad i forumet
Juli13-jentene
det nå er ett år siden vi alle enten ventet på el, positiv test eller faktisk hadde fått en positiv test!

Og nå er det begynt å komme folk inn på terminklubben for november 2012. Kjenner jeg blir helt yr når jeg tenker på det. Gleder meg til neste gang allerede!! emoticon

Tiden går virkelig fort!!

For meg blir det nok ikke noe neste gang. To er nok å håndtere - ihvertfall alene. ;) 

Er helt vanvittig. Eg håper på å bli gravid med neste om ikke så lenge :)

Ja det er helt rart å tenke på altså! Ett år har gått fort!
Har foreløpig ingen planer om å få flere barn...
Må i såfall komme over sjokket etter fødselen først, så jeg tror heller på at lillegull blir enebarn jeg :)

Tiden går så alt for kos!!
Gleder meg og til neste gang, men gruer meg og litt, siden det blir litt mere liv med 2

Tenkte på det her om dagen jeg også.. Om noen uker ( 3 mars) er det et år sidden jeg hadde en positiv ( eller 5...) graviditetstest i handa :) Syns tiden gikk sååå sakte da jeg var gravid, og tenkte at jeg aldri kom til å få ut babyen. Men når jeg ser tilbake nå gikk det jo kjempe fort..

Hehe, har vi kommet dit allerede? Dvs, jeg var nok ikke gravid før i starten på april siden min lille gullgutt kom til verden litt før termin;-) Å, jeg gleder meg også til neste graviditet. hihi, vi har allerede snakket om fine navn som passer til vår Oskar;-) (men det blir noen år til enda, hadde vi tenkt)

Vi driver og mimrer ganske mye om dagen faktisk :)
Lillegull ble unnfanget for 1 år og 2 dager siden :P Og den etterlengtede positive testen kom 2. mars!
Nå sitter vi her med en liten en på 3 måneder og blir stadig overveldet over hvor heldige vi er<3

Jeg gleder meg også til neste gang og hååååper vi får lov til å oppleve dette her igjen, sånn ca. rundt neste sommer :P

Her er det enda noen uker før unnfangelseesjubieum;) hehe
Føler meg ikke ferdig med å gå gravid og ha baby i hus, men vi er vel i utgangspunktet enige om at 2 er nok. Spørs om jeg får "lurt" mannen igjen. 

Tiden går fort ja!
I morgen er det ett år siden jeg tok første testen pga. misstanke om graviditet. Siden jeg skulle ut, måtte jeg være sikker. Den var negativ, så dro ut. Husker jeg sa til venninna mi at "hurraa, den var negativ" =P Men mensen kom ikke, så tok etter hvert en ny test. Niende mars først fikk jeg pluss på testen, så da var graviditeten et faktum. Siden abort ikke var noe alternativ, til tross for at det passet utrooolig dårlig, så har jeg verdens nydligste lille bylt liggende på soverommet i drømmeland. =)

Gleder meg såå til neste gang. Ser med stod glede på å skulle planlegge en ny graviditet, og få oppleve spenningen med prøvetid, og en felles glede når man endelig blir gravid. =) At jeg var gravid var ikke akkurat positivt sist, og det var totalt uplnalagt, så jeg ser veldig fram til å planlegge et nytt lite frø. Men det blir ikke før om tre-fire år. =)

Back
Topp