tenk at...

Jolin

Elsker forumet
...i dag en Theo 11 mnd og om 1 mnd er han 1 år!
Hvor har det blitt av lille babyen min?

Nå er han en liten gutt som stabber seg avgårde så stolt som en hane
og ikke mye igjen av den lille hjelpeløse babyen som alltid trengte meg...

Grattis med 11 mnd [:D]
Ikke lenge til dere skal feire 1 års dagen nå nei [:)] Blir gøy da!

Ja, tenk hvor mye de har forandra seg på det ene året bare.
Fra og være helt hjelpesløs og fullstendig avhengig av deg, til å komme seg rundt på egen hånd, spise selv, drikke selv... osv [:)]
Syns det er knallkjekt jeg, og må si at de er inne i en herlig periode nå [:D]

ORIGINAL: Shygirl

Fra og være helt hjelpesløs og fullstendig avhengig av deg, til å komme seg rundt på egen hånd, spise selv, drikke selv... osv [:)]

Jo, det er kjempeherlig! Men litt vemodig også, for tiden går så fort
og de små utvikler seg så raskt og jeg vet jo at denne tiden får jeg aldri tilbake....

Hipp hipp og gratulerer med 11 måneder [:)]

ORIGINAL: Jolin

og de små utvikler seg så raskt og jeg vet jo at denne tiden får jeg aldri tilbake....

Jo, jeg er enig i at det er vemodig.
Syns tida har løpt i fra meg, og i hvertfall nå når jeg har begynt og jobbe også.
Heldigvis har vi tatt masse bilder og videoer av snuppa, så vi har mange minner og se tilbake på.
Og vi har jo planer om en til etterhvert vi da, så jeg får jo forhåpentligvis oppleve den tida en gang til med et nytt barn. men det spørs om jeg klarer og slappe av og nyte tida mere med den nye da. Lett og si det, men det går visst like fort med nr 2 [8D]

Jo, jeg er enig i at det er vemodig.
Syns tida har løpt i fra meg, og i hvertfall nå når jeg har begynt og jobbe også.
Heldigvis har vi tatt masse bilder og videoer av snuppa, så vi har mange minner og se tilbake på.
Og vi har jo planer om en til etterhvert vi da, så jeg får jo forhåpentligvis oppleve den tida en gang til med et nytt barn. men det spørs om jeg klarer og slappe av og nyte tida mere med den nye da. Lett og si det, men det går visst like fort med nr 2 [8D]

Hehe, ja det blir nok en nr 2 her etterhvert også...
Men jeg har liten tro på at tiden begynner å gå saktere,
det vil jeg se først! erfaringsmessig går den fortere og fortere!!!!

Grattis med 11mnd.
Vet akkurat hvordan du har det, lillemor ble 11mnd igår. Er utrolig hvor fort tiden går, lurer på hvor det har blitt av den lille babyen min[;)].

ORIGINAL: Teia

Grattis med 11mnd.
Vet akkurat hvordan du har det, lillemor ble 11mnd igår. Er utrolig hvor fort tiden går, lurer på hvor det har blitt av den lille babyen min[;)].

Er utrolig hvor fort tiden går, lurer på hvor det har blitt av den lille babyen min.

Gratulerer med overstått 11 mnd dag

Ja det går sykt fort. Får bare sette i gang å lage en lillesøster eller lillebror dere også, så får du alt på nytt.[;)]

Men samtidig som det er vemodig må jeg innrømme at dette er den beste tiden til nå. Føler meg mye tryggere som mamma, og personligheten hennes er virkelig tydeli. SÅ mye mer enn "bare" en baby.

Gleder meg til gulla våre blir 1 år!![:D]

Back
Topp