Tenk at vi snart er i mål

Jaaaa :D:D:D gleder meg!
 
Åh gleder meg nesten like mye til å ikke være gravid lenger som jeg gjør til å holde babyen min for første gang:hilarious:❤️
 
Åh gleder meg nesten like mye til å ikke være gravid lenger som jeg gjør til å holde babyen min for første gang:hilarious:❤️

Samme her. Trenger å få tilbake kroppen min å få rørt meg igjen :arghh::hilarious:

Er så spent på hvem som er inni der :shy:
 
Er litt vemodig også da, for oss som gjør det for siste gang. Er jo magisk å kjenne spark og dulting, men blir godt å slippe å bekymre seg for om baby har det bra inni der ❤️
 
Kan ikke vente med å bli ferdig og føler ikke noe «snart i mål» helt enda xD
Baby er målt til 1.2 kg igår så det er godt å vite at om alt skulle gå skeis og hun må ut tidligere er hun ikke helt mini.

men håper selvfølgelig hun holder seg til termin :D
 
Er litt vemodig også da, for oss som gjør det for siste gang. Er jo magisk å kjenne spark og dulting, men blir godt å slippe å bekymre seg for om baby har det bra inni der ❤️

Helt enig. Det tok meg 13 år å få oppleve svangerskap nr.2 og nå prøver jeg å nyte det fullt ut :Heartred Det blir nok siste gang her. Men gleder meg selvsagt til å møte mini også :Heartred
 
Er litt vemodig også da, for oss som gjør det for siste gang. Er jo magisk å kjenne spark og dulting, men blir godt å slippe å bekymre seg for om baby har det bra inni der ❤️
Ja,litt blandede følelser med at dette er siste gang.:Heartredhar vært veldig sliten og dårlig denne gangen,så går bare å venter på å bli ferdig,men kommer nok til å kjenne på en liten sorg når jeg er ferdig også...
 
Helt klart siste gangen her også, men gleder meg enormt til det er ferdig allikevel.. 32 fullgåtte uker i morgen!
 
Tida har gått så fort!
Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten, men gruer meg veldig til det jeg må igjennom for å bli ferdig :bag:
Men veldig spent på å møte jenta mi! Og på å introdusere henne til storesøster som jeg fortsatt føler er ganske liten enda (blir to i oktober).
 
Siste gang her også. Skulle gjerne gjort det igjen sånn egentlig men skal ta vare på klumpen som kommer ut også og siden dette har vært såppass tungt mtp corona osv har vi bestemt oss for at denne babyen skal få all oppmerksomheten alene. Han har jo to større søsken så 3 er nok. Kan ikke se for meg denne runden igjen med en mini i tillegg.

Føler meg fortsatt veldig klar til å bli ferdig. Nå klarer jeg ikke handle ordentlig med mat engang om ikke eldste dattera er med meg. :dead:
 
Siste gang her også. Skulle gjerne gjort det igjen sånn egentlig men skal ta vare på klumpen som kommer ut også og siden dette har vært såppass tungt mtp corona osv har vi bestemt oss for at denne babyen skal få all oppmerksomheten alene. Han har jo to større søsken så 3 er nok. Kan ikke se for meg denne runden igjen med en mini i tillegg.

Føler meg fortsatt veldig klar til å bli ferdig. Nå klarer jeg ikke handle ordentlig med mat engang om ikke eldste dattera er med meg. :dead:
Helt enig,jeg har jo følt på om hun her kommer til å få det like gøy som de to eldste,da de hadde hverandre hele tiden,på ferier osv med kun 2 år mellom. Men det blir jo sikkert en annen greie,og hun får det nok fint Hun også,selv om søsken er 12 og 14 år eldre enn hun:Heartred
Og ja,nå begynner denne graviditeten å bli et slit!
Klarte å miste bilnøklene,vondter her og der,orker ikke tenke på middager like mye,blir sliten av ikke noe:confused2
 
Er det bare jeg som ikke er fysisk helt ferdig? Går enda 1 times turer med vofs uten problemer. Får vondt i bekkenet etterpå, men ikke verre enn at jeg jamrer også går det greit :p
 
Er det bare jeg som ikke er fysisk helt ferdig? Går enda 1 times turer med vofs uten problemer. Får vondt i bekkenet etterpå, men ikke verre enn at jeg jamrer også går det greit :p
Hehe husker hvordan det var!
Jeg har presset meg veldig denne finværsperioden men endte sengeliggende etter for mye aktivitet. Smertene er så total beina gir liksom bare etter og nekter å gå :confused:

Går absolutt ikke en time med beistet men kan være ute og kose oss noen timer om samboer er med. Bæring på guttungen er også med på å redusere livet haha.

Nå ligger jeg i sengs og møkka kjeder meg, vurderer smerte toleranse opp mot å gjøre noe kjekt, og teller ned dager på å få jentungen ut.

«bare» to mnd igjen :rolleyes:
 
Er det bare jeg som ikke er fysisk helt ferdig? Går enda 1 times turer med vofs uten problemer. Får vondt i bekkenet etterpå, men ikke verre enn at jeg jamrer også går det greit :p
Bare nyt at du klarer det! Jeg tålte en del tur i første svangerskap, da hadde vi hund som dessverre ikke er med oss lenger. Jeg er jo tredjegangs nå og sliter litt utenom svangerskap også, og er sikkert litt eldre enn deg også med mine 33 år? :p En runde på butikken og jeg er helt ferdig. Men fysio har hjulpet meg såpass at jeg som regel startet fra scratch dagen etterpå, HVIS jeg er flink til å ta hensyn/hvile bekkenet iløpet av dagen. Gjør jeg ikke det, så klarer jeg rett og slett ikke å flytte beina. :p

Nå skal jeg på butikken å handle, så blir det sofaen etterpå:hilarious:
 
Bare nyt at du klarer det! Jeg tålte en del tur i første svangerskap, da hadde vi hund som dessverre ikke er med oss lenger. Jeg er jo tredjegangs nå og sliter litt utenom svangerskap også, og er sikkert litt eldre enn deg også med mine 33 år? :p En runde på butikken og jeg er helt ferdig. Men fysio har hjulpet meg såpass at jeg som regel startet fra scratch dagen etterpå, HVIS jeg er flink til å ta hensyn/hvile bekkenet iløpet av dagen. Gjør jeg ikke det, så klarer jeg rett og slett ikke å flytte beina. :p

Nå skal jeg på butikken å handle, så blir det sofaen etterpå:hilarious:
Kanskje det er førstegangsfødende-blessing? Nja, så mye eldre er du ikke, jeg blir 31 i år... Føler meg gammal. Regner med at neste svangerskap, da vi gjerne vil ha 2, blir verre :p

Fortsett å ta vare på deg selv! Tiden går rasende fort nå :D
 
Er det bare jeg som ikke er fysisk helt ferdig? Går enda 1 times turer med vofs uten problemer. Får vondt i bekkenet etterpå, men ikke verre enn at jeg jamrer også går det greit :p
Kanskje det er førstegangsfødende-blessing? Nja, så mye eldre er du ikke, jeg blir 31 i år... Føler meg gammal. Regner med at neste svangerskap, da vi gjerne vil ha 2, blir verre :p

Fortsett å ta vare på deg selv! Tiden går rasende fort nå :D
Jeg går turer hver dag og klarer meg veldig fint!:happy: Mye energi og har en aktiv ettåring å passe på. I forrige svangerskap var det helt krise, så for meg er gang nummer to en million ganger bedre. Bra du er i god form❤️
 
Kanskje det er førstegangsfødende-blessing? Nja, så mye eldre er du ikke, jeg blir 31 i år... Føler meg gammal. Regner med at neste svangerskap, da vi gjerne vil ha 2, blir verre :p

Fortsett å ta vare på deg selv! Tiden går rasende fort nå :D
Nei, da er jeg ikke så mye eldre - trodde jeg hadde plukket opp et sted at du var i 20-årene:p og nei, du er ikke gammal, jeg føler meg bare som litt over 20 enda, hehe. Var 22 da vi fikk første barnet og sleit med bekkenet da også, men tålte litt mer aktivitet enn jeg gjør denne gangen. Dagen før fødselen startet var jeg på lang fjelltur med mann og hund, og vasket bilen etterpå:hilarious: Så det er bare å ta seg ut imens man kan:D
 
Helt enig,jeg har jo følt på om hun her kommer til å få det like gøy som de to eldste,da de hadde hverandre hele tiden,på ferier osv med kun 2 år mellom. Men det blir jo sikkert en annen greie,og hun får det nok fint Hun også,selv om søsken er 12 og 14 år eldre enn hun:Heartred
Og ja,nå begynner denne graviditeten å bli et slit!
Klarte å miste bilnøklene,vondter her og der,orker ikke tenke på middager like mye,blir sliten av ikke noe:confused2
Min bror er 12 år eldre enn meg - det har aldri vært noe problem! Han passet på meg, vi var alltid venner og har et godt forhold den dag i dag :)
 
Back
Topp