Tenk at om 2 mnd

Mollå

Gift med forumet
Så vet vi hva som gjemmer seg i magene våre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg GLEDER meg til å finne ut om det er en prins eller prinsesse i magen :)

Det gjør jeg også! :) Klarer nok ikke å la være å vite det. Har vurdert det, men.. Greit å kunne planlegge litt med tanke på innkjøp osv. :)

En herlig følelse :-) Virket brått ikke så lenge til når du skrev drt :-) :-)

Det går jo såå fort

Jeg har bestemt å ikke vite denne gang, men den bestemmelsen varer sikkert ikke lenge allikevel:D

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Eller, om 8 uker er jeg halvveis, om 2 mnd er jeg mer enn halvveis!

Jeg luftet for sambo om vi skulle la være å vite det, men det ble nedstemt :)
Kanskje neste gang sa han. Han er så ivrig og litt kontrollfreak så tror han vil ha vite kjønn så han kan planlegge :)

Som jeg gleder meg til å vite :D

Vi skal på ultralyd i uke 13, og da får vi kanskje vite kjønn. Han pleier å kunne se det så tidlig! Gleder oss :)

Åååå vi skal ikke vite :O

Har vist det med de to andre, og har en av hver, så denne gangen pakker vi blått og rosa når vi drar på sykehuset :D Hjelp spennende!

Er det privat bkno? :) Lurer litt på å gjøre det selv :)

Vi skal på ultralyd i uke 13, og da får vi kanskje vite kjønn. Han pleier å kunne se det så tidlig! Gleder oss :)

Hvem går dere til da? Privat ? Er de positive til å lete etter kjønn?

Hvem går dere til da? Privat ? Er de positive til å lete etter kjønn?

Jeg går da til Dr. Martin Lundring på Jessheim. Utrolig flink lege som bruker god tid. Ser nøye på alle organer. Han leter etter kjønn fra rundt uke 12-13 tror jeg. Alle jeg kjenner har fått vite rett kjønn av han :) Det er privat ja, så betaler rundt 1000-1500,- for timen, og da er vi inne i rundt en halv time og får med cd hjem med masse bilder og videosnutter :)

Synes det er betryggende å eventuelt opptage misdannelser eller sykdom hos fosteret før rundt uke 18-20, med tanke på abort :/ Må være forferdelig å avbryte svangerskapet når du nesten er halvveis :(

Ja, men tiden går så seeint! He he. Håper jeg er bra nok til å dra ihvertfall litt tilbake på jobb snart.. Men blir spennende å få vite selv om de kan ta feil :)
En venninne fikk vite gutt i uke 13 og på ordinær Ul jente, he he

Back
Topp