tenk at jeg har en skulegutt

lene84

Elsker forumet
Ja nå er Marcus begynt på skulen. Store gutten min [:)]
Han storkoser seg!
Men han kan både lese, skrive og rekne, så det blir av og til litt kjedelig. Håper han får litt utfordringer ettehvert.

Han er ofte veldig sliten når han kommer hjem. Er hardt å reise tiligt opp hver dag og ha lange dager på skulen når han går på cellegift. Men han tar seg en hvil når han kommer hjem[:)] For han vil på skulen hver dag. (han kan velge å være hjemme viss han er sliten)

Og så har han begynt på fotball. Gleeeder meg til å være med han på kamper. Jeg kommer til å bli den galne mamman som gauler på sidelinja. hehe.

Emilie er også blitt så vaksen. Vi er ganske "ovenpå" nå. Ungene er så blitt så store. Dem vandrer rundt i byggefeltet til venner og fotballbanen alene , og i helgene så står dem opp alene og lar mamman og pappan sove en time og to ekstra. [:)]  så tror ikke vi begynner på an igjen med flere barn.

Vi har jo to flotte barn[:)]

Legger ved et bilde av første skoledag. Lillesøster er med og følger han til bussen[:)]

Herlige ungene dine Lene! Håper på å treffe dere igjen snart!

Gratulerer med skolegutten[:)]
Begynner å bli store når de lar mamma og pappa sove litt lenger uten å vekke dere ja!!

Nydelige barn[:)]

Så flink han er! Blir plutselig store når de begynner på skolen ja... Godt du enda har ei som er "lita" [;)]
Hun ser så stolt ut på det bildet, sikkert stas å følge storebror!

Verkeleg blitt store då, ja.

Gratulera med skulegut[:D]

Back
Topp