Tenk at imorgen!

Ja, nå er det endelig vår måned og babyene kommer til å komme som perler på en snor :)

25. Mai er forresten en veldig fin dag å føde på :) Da har kommende storesøster her bursdag :)

En utrolig deilig tanke ja. :D Nå skal det poppes ut bebiser "hver" dag fremover. :D

Juhu. :D Kom mai du skjønne milde! For en fantastisk årstid å bli foreldre på. Kan umulig bli bedre :-)

Grøss og gru og ii og uu!!!! Jeg er livredd jeg nå! Dette svangerskapet har gått ALTFOR fort! Alle sier jo at tiden går sakte og at de siste to månedene føles uendelig lange ut.. say what?? Ikke her i gården!! Er bare fem dager til termin og jeg kjenner nå på nervene :p:p:p

Spennende måned i vente, har ikke helt gått opp for meg ennå. Har også termin 25 mai :)

ja endelig :smiley-bounce013

Hadde faktisk ikke trodd det skulle bli mai baby på meg,men no blir det mai baby:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja tenkte på det samme! Helt utrolig at vår mnd har kommet!
Kan ikke skjønne at vi har gått gravide i over 9 mnd alt. Synes det har gått så fort jeg!
Nå er det vår tur til å møte babyene våre :happy093

Er jo snart flere som har født i junigruppa enn her inne.. Er på tide at vi og begynner å poppe ut babyer!!:-) Er så spent!! :D

Back
Topp