Tenk at det virkelig går an!!

Ikke alle som har noen følelser for sånne smådyr ... :/

Det er bare trist. Dyr er null verdt i manges øyne. Jeg blir så trist, irritert og lei av å høre om sånt.

Nå er det jo den store "dumpe kjæledyret"-sesongen.

Ja,det forundrer meg ikke..
TRAGISK at folk gjør sånt...!!!

2*søte*små skrev:
Ikke alle som har noen følelser for sånne smådyr ... :/

Syns det er kjempetrist! :( De har like mye rett til å leve på denne planeten som alle andre!

Hodeløs høne skrev:
Det er bare trist. Dyr er null verdt i manges øyne. Jeg blir så trist, irritert og lei av å høre om sånt.

Nå er det jo den store "dumpe kjæledyret"-sesongen.

Ja det er veldig synd det er så mange som ikke liker dyr. Særlig når man har barn. Jeg synes det er kjempe viktig at barn lærer seg å omgåes dyr, være forsiktig med dem, og lære å behandle dyr pent!    Veldig dumt at folk bare kaster dyren når de blir leie av de, eller at de hindrer en i å være fri. Det er noe folk bør tenke på FØR de skaffer seg dyr!

Ja, er sjukt... Eg  kjøpte ein hamster ein gong, superskjønn og lodden hamster.. Når dama i dyrebutiken fortalte at ei mor som var lei av å stelle pelsen (den var langhåra) leverte den inn, mens ungane sto med tårene i auga hadde eg ikkje sjans til å gå ifrå den. Dessverre måtte eg til dyrlegen å avlive den etter eit halvt år, då den var blitt for gammel :( måtte vente tre dagar frå den vart dårleg til den vart avliva. Var tre jævlige dager det, ja. såg hamsteren hadde det så fælt, men frykta eg ikkje ville klare å avlive den raskt og "bra" nok dersom eg avliva den sjølv.

sorciere_ skrev:
Ja, er sjukt... Eg  kjøpte ein hamster ein gong, superskjønn og lodden hamster.. Når dama i dyrebutiken fortalte at ei mor som var lei av å stelle pelsen (den var langhåra) leverte den inn, mens ungane sto med tårene i auga hadde eg ikkje sjans til å gå ifrå den. Dessverre måtte eg til dyrlegen å avlive den etter eit halvt år, då den var blitt for gammel :( måtte vente tre dagar frå den vart dårleg til den vart avliva. Var tre jævlige dager det, ja. såg hamsteren hadde det så fælt, men frykta eg ikkje ville klare å avlive den raskt og "bra" nok dersom eg avliva den sjølv.

Huff :( Fryktelig trist å måtte ta farvell med dyrene sine! Syns du gjorde det rette med å ta den til dyrelegen for avliving :)

Fy f...! Jeg forstår ikke at folk kan være så følelsesløse! :(

Back
Topp