tenger litt hjelp med 1 år bursdag?

Nicita

Forelsket i forumet
Hva som er vanlig med mat og derkrasjoner og invitter gjester til ei som fyller 1 år om par uker??

hvordan gjorde dere det eller ?
hva skal dere hjøre 1 årdagen ??[;)][:D][&:][&:]

vi tenkte å bestile mat fra catring eller grille fest mat eller Bestille par forskjelig Pizza og kaker
. det er vel ikke normalt det eller?

Vi inviterer nærmeste familie. Tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre til barnet.

Vi skal ha litt enkel mat og kaker etterpå. Vi baker kakene selv, men du kan jo selvfølgelig like gjerne kjøpe kaker. Det velger du selv [:D]

Pizza og kaker høres fint du det. Håper dere får en fin feiring [:D]

Tusen takk. hva med Dekrasjoner papterlenren plst kopper eller knuslig ting hvordan eller skal gjøres??

Vi skal ha barneselskap lørdag, fruktspyd, pølser, grøve muffins og en bløtkake. Ballonger og pappaskjetter.
Søndag er det familieselskap. Da blir det rester fra lørdag, samt en kake til og kanskje gryterett. Bruker pappaskjetter etc da også [:D]

Kos dere [:D][:D][:D][:D]

tsen takk
hvordan lage frukt spyd ?
skal dere pølser og brød eller en annan rett med pølser?
Blåser dere opp ballonger selv eller ?
Hva slaks derasjoner på veggen bgordet osv skal dere ha?

trenger virkelg litt hjelp og ide og forslag....[&:][&:]

Fruktspyd er enkelt. Du trenger grillspyd og forskjellige frukter. Så kutter du opp fruktene i passelig store biter og trer dem på spydene.
Jeg skal blåse opp ballongene og henge litt rundt omkring. Tror ikke jge skal ha så mye mer pynt egentlig.
Wienerpølser med brød og lompe. Enkelt og greit. Kommer barn i forskjellige aldre hit.

ORIGINAL: Nicita

tsen takk
hvordan lage frukt spyd ?
skal dere pølser og brød eller en annan rett med pølser?
Blåser dere opp ballonger selv eller ?
Hva slaks derasjoner på veggen bgordet osv skal dere ha?

trenger virkelg litt hjelp og ide og forslag....[&:][&:]

Me hadde pastasalat, baguetter og pølser i brød [:)]
Åsså hadde me 7 forskjellige kaker, meg, mamma og søsterå mi bakte sjøl, uten om ei med bilde av Emil Andre på som me bestilte [8D]
Åsså hadde me jo gele, åsså gele sneglar [8D] hehe

Å me hadde papp tallarkar, og papp koppar ! , E bilder fra 1 årdagen på bloggen min ! [:)]

Vi grilla pølser, og hadde salat og potetsalat ved siden av. Kaker/is til store barn og de voksne etterpå, vi feira fireårsdagen til jenta vår samtidig med babyen sin bursdag.

Vi brukte pappasjetter og plastglass med barnemotiv, hang opp ballonger og la ut serpentiner på bordene og pynta med blomster.

Tusen takk for deres svr.
Har dere forslag eller ider osv for meg jeg tenkte på å gjøre litt anderledig fra hun elsete sit til hun minste

Med hun elset hvar det bare pølser med brød 1 kakke gele 2stk kjekks enkel og litt kjedeligt.

noe forslag jeg trenger meg ider og forslag takk..[&:][:D]

her blir det feiring i helga.
nærmeste familie og venner med barn inviteres til kaker og kaffe.
vurderer om vi skal kjøpe inn litt pølser som det går an å grille om været holder seg bra, men vet ikke enda.

Her blir det å bruke det fin-serviset vi har, og litt sånne plast-tallerker fra ikea som vi har. kjøper ikke noe nytt.

kakene baker jeg selv. ikke noe bestilling.
og pyntinga blir vel litt ballonger kanskje.

TUSEN TAKK..
jeg vet ikke heilt kansje bestile noe caterin actering plass og bestilde mat og kakker middga mat?

hva syen dere om det?
[&:][8|]

det må jo hver og en få gjøre som man vil med.
vi velger enklest mulige varianter vi... kaker og kaffe..

ORIGINAL: 3barnsmor*30

det må jo hver og en få gjøre som man vil med.
vi velger enklest mulige varianter vi... kaker og kaffe..

signerer denne[:)]

Ja det er veldyrt med catering osv så kort vasel og.
+ mangen er ppå fero så det kommer ikke mangen neste gang må jeg utsete bursdagfeiring til August når skolen starte hehhehe
er detre ening ???

Så her blir det kaker og Pizza og små kaffe snacks.

Dere KiNiZ hva skal dere ha eller hva hadde dere for mat dekrasjoner osv??
Dere da:3 barnsmor*30 hva hade dere til å spise uten om kakker da?

Hade dere noe spill?

Hva skaøpte dere til deres unger til gave?

Hva er noemalt å gi til noen 1 år dag?[:)][&:][;)]

ORIGINAL: Nicita

Ja det er veldyrt med catering osv så kort vasel og.
+ mangen er ppå fero så det kommer ikke mangen neste gang må jeg utsete bursdagfeiring til August når skolen starte hehhehe
er detre ening ???

Så her blir det kaker og Pizza og små kaffe snacks.

Dere KiNiZ hva skal dere ha eller hva hadde dere for mat dekrasjoner osv??
Dere da:3 barnsmor*30 hva hade dere til å spise uten om kakker da?

Hade dere noe spill?

Hva skaøpte dere til deres unger til gave?

Hva er noemalt å gi til noen 1 år dag?[:)][&:][;)]

jeg skal bake to kaker og ha brus og kaffe og te...thats it! ingen dekorasjoner og styr.

vi hadde ingen dekorasjoner vi heller. hadde bare søte rosa servietter med hvite hjerter til kakene.
serverte fylt focaccia til lunch, så muffins og brownie kake til "dessert" pluss kaffe og brus/saft/vann
hadde ikke leker men det var fint vær så barna badet ute i plaskebassenget.
vi kjøpte en gåbil til henne, også fikk hun sandkasse av besteforeldrene og masse bøtter og spader av andre gjester [:D]

tusen takk.
noe forslag eller ider for meg trenger litt ider og forslag?
av gaver også?
[;)][&:]

leker, klær...
ting barnet trenger......................................................................................................

bruk hodet og fantasien!

signerer! stort mer hjelp enn dette kan ikke gis,vi vet jo ikke hva ditt barn trenger og liker å leke med feks,et må jo DU som mor vite.
ORIGINAL: 3barnsmor*30

leker, klær...
ting barnet trenger......................................................................................................

bruk hodet og fantasien!

jeg vet ikke heilt men jeg finer på noe takk[&:][>:][>:][8|]

Back
Topp