Tenerife

fomle 83

Forumet er livet
Noen her som har vært på ferie på tenerife på denne tiden av året før? Hvordan var temperaturen der?
Er det en plass det er greit å  reise med små barn?

Jeg reiste dit den 7 mars i år, og var der i 2 uker! Da var været helt greit, ikke sol hver dag, men likevel rundt 30 grader![:)] Jeg synes det er kjempefint der! Hadde med jenta mi på 16 mnd dit![:)]
Jeg vil anbefale deg til å reise på sørsiden av Tenerife da, helst Playa de las Americas! [:)]

Vi var der i 2 uker i mars-april i fjor, og hadde knallvær hele tiden[:D] sol hver eneste dag, og opp mot 30 grader[:)]

Vil også anbefale Playa de las Americas! Veldig fint der, og tror det er kjempefint å ta med barn dit[:)]

da må vi nok sjekke tenerife litt, høres jo bra ut[;)]
Skulle egentlig reise til gran canaria i morgen, men mannen min har vært så mye syk,så legen anbefalte oss å vente til han fikk begynt på medisiner før vi reiser. Så da måtte vi avbestille[:(]

ORIGINAL: MyAngel

Jeg reiste dit den 7 mars i år, og var der i 2 uker! Da var været helt greit, ikke sol hver dag, men likevel rundt 30 grader![:)] Jeg synes det er kjempefint der! Hadde med jenta mi på 16 mnd dit![:)]
Jeg vil anbefale deg til å reise på sørsiden av Tenerife da, helst Playa de las Americas! [:)]

kjempefin plass...vært der 3 ganger...er til å anbefale[:)]

Uffda...trist da! Håper mannen din er på bedringens vei, å har fått medisiner!

Hvis du ser på ving sine sider, så har de flere fine hoteller! Sunwing Resort Fañabe er ett kjempefint hotell, men også noe dyrere enn mange andre! men vet ikke hva du ser etter jeg?![:)]  Har bare vært innom der jeg da, og bodde selv på Los Olivos sist nå![:)] Ligger ikke så langt unna hverandre de to hotellene! Å fra Los Olivos er det rett ned på stranpromenaden![:D] Kjempekjekt syns jeg ja![:)]
Eneste jeg kan anbefale, er å se bort fra Santa Maria, for det kan være mye bråk rundt der pga av trafikk og puber![:D]

Søkte på startour sine sider på nette, men va ingen reiser til tenerife no i april/mai.. Va ikke det litt rart da?
Håpe vi finn nåkka som  ikke e så alt for dyrt

Det var litt rart! Men det kan være at det enten er for fullt, eller så blir det så nærme avreise, at en må ringe reiseselskapet å bestille![:)] Håper det ordner seg for dere![:)]

Det var litt rart! Men det kan være at det enten er for fullt, eller så blir det så nærme avreise, at en må ringe reiseselskapet å bestille![:)] Håper det ordner seg for dere![:)]

Ja vi får svar av legen i morgen om vi får reise  etter at han har begynt på medisiner, så da vet vi mer. Får kontakte reiseselskapet da. Takk for hjelpen[;)]

ORIGINAL: fomle 83

Ja vi får svar av legen i morgen om vi får reise  etter at han har begynt på medisiner, så da vet vi mer. Får kontakte reiseselskapet da. Takk for hjelpen[;)]

Bare hyggelig å kunne hjelpe![:)]  Håper det ordner seg, å masse god bedring til mannen din![:)]

vi har vert i tenerife, men det var uten barn.
men kan anbefaler playa de las americas[:)]
kjempefint der, og psser også bra for barn. er rolig og fint[:)]

ORIGINAL: Embrik`s mam

Kjempe fint i Tenerife og ho jeg triller med var der nettop med en juni jente ;)

vet du kordan været va og kor de va hænne?

ORIGINAL: fomle 83

ORIGINAL: Embrik`s mam

Kjempe fint i Tenerife og ho jeg triller med var der nettop med en juni jente ;)

vet du kordan været va og kor de va hænne?

playa de las americas, og det var fint vær. du kan sjekke på ving på vær og sånn, visst du d?

Back
Topp