Tenerife - Playa de las Americas - spm om barnemat

Mr.Darcy

Gift med forumet
Skal dit om en uke...og lurer på om de har greit utvalg med barnegrøt og middagsglass..

Noen som har vært der med små barn, som kan svare meg på det?

Orker ikke å drasse med meg middagsglass og grøt for 2 uker, hvis jeg lett kan få tak i det der nede....[:)] 

ingen?!?

Jeg har vært der, men yngste barnet vi hadde med oss da var 3 år.. så gikk svært lite i babymat desverre.

Noen andre som vet/kan hjelpe meg??

opp med seg

Var på Tenerife for flere år siden, og la ikke merke til sånn da [;)] Men var Gran Canaria i sommer og der hadde de det meste av barnemat, hvis jeg ikke husker feil. Du kan jo ta kontakt med disse reiseoperatørene (Ving, StarTour osv) og høre. De vet nok sånn [:)]

jeg tok med meg alt da snuppa var 5mnd.noe barnemat er det honning i,noe norske barn ikke skal ha når di er under 1 år.men jeg kjøpte litt velling og purre.det likte hun kjempe godt.men di har ganske bra utvalg så jeg tror ikke du trenger å drasse med deg noe.

jeg hadde med bleier også,men det har di jo også godt utvalg av.di selger pampers på spar butikker.di var veldig dyre men da vet du hva du får[;)]

god tur.[:D]

Tror jeg rett og slett velger å kjøpe der nede....og bare ha med meg for de første dagene......

takk for svar

Var der i januar. Nå er jenta mi stor da, så trengte ikke glass-mat, men jeg la merke til at de hadde det på supermarkedet på hotellet vi bodde på.
Da skulle en vel tro at de har et utvalg andre plasser også. Er jo store supermarkeder i sentrum, så tror nok det er reellt.
Hvis du vil vite sikkert, så pleier reisebyråene ha greie på det.
Har du vært der før forressten? Dere MÅ besøke vannland der! Helt fantastisk! Masse gøy for ungene og de voksne [;)]
Det går gratis buss fra sentrum hver 30 minutt. Tar ca 5-10 min med bussen.

Hvis du drar på Mercadona så har de ALT! Det er som Maxi/Meny her.. Der har det et solid utvalg i babyhyllene!
Mercadona ligger i Fañabe, (bydel). Anbefaler deg å handle der uansett, da de har sinnsykt bra utvalg, samt er billigere enn de fleste andre butikkene.

vi har vert der, men ikke med en liten en.
men så at de hadde nestle produkter til barn der nede[:)]

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Var der i januar. Nå er jenta mi stor da, så trengte ikke glass-mat, men jeg la merke til at de hadde det på supermarkedet på hotellet vi bodde på.
Da skulle en vel tro at de har et utvalg andre plasser også. Er jo store supermarkeder i sentrum, så tror nok det er reellt.
Hvis du vil vite sikkert, så pleier reisebyråene ha greie på det.
Har du vært der før forressten? Dere MÅ besøke vannland der! Helt fantastisk! Masse gøy for ungene og de voksne [;)]
Det går gratis buss fra sentrum hver 30 minutt. Tar ca 5-10 min med bussen.

har ikke vært der før.....men vannlandet er lagt til reiseruta....[;)][:D]
Gleder oss enormt[:D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Er du lur så drar du med deg middagsglass for de to ukene, OG bleier! Spesielt hvis du har tenkt på shopping, dermed har du MASSE plass i bagasjen når du skal heim igjen!

bleier er pakket.....men kofferten begynner å bli full nå.....og vet ikke om jeg har plass til 15 middagsglass, 2 poser mme og og mange pakker med grøt......[8|]

Vi har nettopp kommet tilbake fra 4 uker på Gran Canaria, regner med at utvalget på Tenerife er ganske likt. Vi hadde med det meste av barnemat og var i grunn glad for det. Nå kommer det kanskje litt ann på hvor kresen barnet ditt er også... De hadde bra utvalg fra 12 mnd og oppover, men ikke så mye for mindre barn. Min gutt ble 8 mnd da vi var der og vi fant kun 2 hipp glass for 6 mnd, prøvde et for 8 mnd, men det ville han ikke ha. Det er tilsatt salt i mye av barnematen der, så det er lurt å være obs på og det smakte mye strammere eller hva jeg skal si. Grøten de har der så helt annerledes ut enn den vi har her, med både kakao og honning, så det ville jeg i allefall tatt med. Vi kjøpte Pampers bleier der nede, er samme som her, litt dyrere (lurt å gå på storesupermarket, ikke "turistbutikkene" der var de mye dyrere), men det spiller jo kanskje ikke så stor rolle på en 2 ukers ferie. Dersom du har dårlig plass ville jeg heller tatt med mat enn bleier.

desverre, husker ikke(var der når eg var 18 år og tenkte kunn fest..) men kan jo dytte for deg:)

ORIGINAL: lykkeligmamman

desverre, husker ikke(var der når eg var 18 år og tenkte kunn fest..) men kan jo dytte for deg:)

Takk[;)]

Back
Topp