Tenerife eller Lanzarote?

Selmaen

Glad i forumet
Vi drømmer allerede om neste års ferie, da denne sommeren ikke har blitt helt som planlagt. Hvor anbefaler du å reise i mai måned med et barn på 2 1/2 år; Tenerife eller Lanzarote? Og kan du anbefale barnevennlig hotell og things to see? Det er lov å drømme allerede nå...:p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vi drømmer om Lanzarote i april/mai. Vørt på tenerife i mars tidligere og allerede da var det grei temperatur og vi trivdes godt i området - playa las americas? :-) Men ja. Blir kanskje Lanzarote på oss.

Sendt fra mobilusen! Besøk gjerne bloggen http://gullungenetile.blogg.no

Jeg har vært begge steder, og ville valgt Tenerife om jeg skulle reist igjen..:)

Hadde valgt tenerife:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Noen hotell tips som er barnevennlig da? :p

Har kun vært på Tenerife så vil dit igjen ja :) anbefaler det..

tenerife, i las americas... så leie bil/ ta buss til Loro Parqe.... fantastisk for en på 2,5 år... masse dyr og show... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var i år i Tenerife sluttet av januar i Las Americas og trives oss godt der..Utroli fint å rolig strøk og så barnevennlig..Vrudert å ta me guttongen på 5 år neste gang vi fer dit..Vi bodde på Compostela beach hotell med all inclusive "kjæmpe hotell med både spanske å Skandinaviske personale" å bamse klubb å stort basseng områd å stranda rett nedfør:) Anbefale å ta en tur innom Siam Park"en av Europa største vannpark" å Loro Park :)

Kjæmpe ferie for de som vil nyter later værme dager med familie:)) å dtte hotellet anbefalt ving til oss..

http://www.ving.no/kanarioyene/playa-de-las-americas/compostela-beach

Har vært på tenerife, playa de las americas. Var kjempebra syns jeg. Mange gode restauranter, og så har de utflukt (busstur) til den store dyreparken nordpå og det var kjempebra-mye gøy for barna. Delfinshow, spekkhoggershow, papegøyeshow, sjøløveshow og mange spennende dyr å se på, tiger, pingviner, haier, fugler osv osv!!! Kan anbefale det på det meste!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Å nå gleder jeg meg allerede:)takk for tips jenter!

Har vært begge steder og likte Lanzarote best

Back
Topp