Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter også med nakke, skuldre og rygg, og bruker denne puta:
https://m2.ikea.com/no/no/p/vitsippa-viskoelastisk-polyet-polyesterpute-80335358/
Denne synes jeg er god.
Så kjekt innspillLitt rart i grunnen, men jeg har sittet på HMS-kurs i dag med fokus på ergonomi.
Og hun som holdt kurset var veldig klar på at det som passer for den ene rett og slett ikke trenger å passe for den andre [emoji6]
Hun tok nemlig opp tempur-puten, og sa at hvis man ikke hadde samme krumning mellom nakke og skulder som puta hadde, så ville den ikke funke.
Så det var liksom ingen vits å spørre andre om hva slags erfaringer de hadde med de forskjellige ting. Man måtte bare prøve selv. [emoji4]
Det er veldig sant så hadde prøvd ut de forskjellige typeneLitt rart i grunnen, men jeg har sittet på HMS-kurs i dag med fokus på ergonomi.
Og hun som holdt kurset var veldig klar på at det som passer for den ene rett og slett ikke trenger å passe for den andre [emoji6]
Hun tok nemlig opp tempur-puten, og sa at hvis man ikke hadde samme krumning mellom nakke og skulder som puta hadde, så ville den ikke funke.
Så det var liksom ingen vits å spørre andre om hva slags erfaringer de hadde med de forskjellige ting. Man måtte bare prøve selv. [emoji4]
Aldri hørt om det. Vi kjøpte oss ny Jensen-seng rett før jul og jeg har visst fått mer vondt i ryggen etter detTenkt på memoryfoam overmadrass? Det har vi og det er helt knall, tempurpute ga meg bare hodevondt[emoji848]
Aldri hørt om det. Vi kjøpte oss ny Jensen-seng rett før jul og jeg har visst fått mer vondt i ryggen etter detBle nok litt bedre da vi snudde madrassene, men fortsatt ikke helt bra. Skal lufte memoryfoam for samboer
![]()
Aldri hørt om det. Vi kjøpte oss ny Jensen-seng rett før jul og jeg har visst fått mer vondt i ryggen etter detBle nok litt bedre da vi snudde madrassene, men fortsatt ikke helt bra. Skal lufte memoryfoam for samboer
![]()
Men jeg har ikke samme krumning, dessuten finnes puta i mange størrelser. Men selve fasongen er liksom ikke så viktig fordi den forandrer seg og tilpasser seg fasongen til nakken og hodet til den som bruker den.Litt rart i grunnen, men jeg har sittet på HMS-kurs i dag med fokus på ergonomi.
Den så veldig god utVi har denne, både mannen og jeg er kjempefornøyd. Snakker alltid om hvor mye vi savner putene våre når vi er bortreist
Dra til en tempurforhandler og prøv de forskjellige typene. Om du finner en som passer deg er det absolutt verdt prisen.
http://no.tempur.com/puter/tradisjo...NO2001M.html?cgid=tradisjonelle-puter&start=5
Den så veldig god ut![]()