Temptråd for Blemis

tusen takk.. [:D][:D]
 
hei mango..
 
korsli du stakk innom da...
 
jeg har det bra... sitter her å har litt reise nerver her... skal dra i mårgen til Thailand.. gleda me sånn..
 
kossn har du d??
 
klem
 
Hei blemis!
Må kose deg i Thailand. Deilig med sol å varme..
 
Spennende temper du har.. de stiger jo [:)][:)]
 
Du får ha en kjempeflott tur til Thailand[:)][:)][:)]
Og lykke til, håper spiren sitter nå!
 
Hei jenter..
 
 
No er jeg tilbake fra en fantastisk tur og den ble perfekt som vi håpet på!! [:D][:D]
 
For jeg fikk en POSITIV TEST i dag!!
 
GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN.
 Det var veldig morro å høre. Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet. KOS DEG! [:D]
 
tusen takk jenter.. [:D][:)][:D]
 
no har jeg hatt min første svangerskaps mareritt.. [&:]
 
jeg drømte jeg var på jobb, så var det en av mine kollegear som hadde ant en miss tanke om at jeg var gravid, men så nektet jeg.. men så begynnte hun å slå meg i magen for at jeg skulle si at jeg var gravid.. hun slo to ganger før jeg innrømte det.. men det var to slag for mye.. det ble spontanabort... var skikklig sint i drømmen min.. var klar for saksøking å alt som er mot den jenta...
 
Ubehaglig å drømme sånt.. å aledrede da.. jaja.. blir spennende savngerskap dette... hehe.. [:D]
 
Så ubehagelig å drømme noe sånt[:o] Men godt det bare var en drøm!!!![;)] Går det bra ellers med deg? Begynt å skjenne kvalmen?
 
jeg skal bynne på jobb på mandagen så det kan ligge noe der da siden jeg drømte det...
 
Men lrs har jeg kjent kvalmen å uggenheten siden jeg var i thailand.. Blir fort mett og ganske trøtt for tiden.. men lrs er alt kjempe bra...
 
Hvordan går det med deg?? å prøvingen???
 
takk for det...
 
Lenge siden jeg har vært her inne nå.. [:D][:)]
 
Håper du for en fin dag åsså..[;)]
 
Back
Topp