Temptråd for Blemis

blemis

Glad i forumet
Dato              Syklusdag           Temp

22.12                   1                 pms
23.12                   2                 pms
24.12                   3                 pms
25.12                   4                 pms
26.12                   5                 pms
27.12                   6                 pms
28.12                   7                 36.6
29.12                   8                 36.6
30.12                   9                 36.6
31.12                  10                 36.6
01.01                  11                 36.6
02.01                  12                 36.3
03.01                  13                 36.4
04.01                  14                 36.1          Ser ut som jeg venter el
05.01                  15                 36.6
06.01                  16                 36.4
07.01                  17                 Borte
08.01                  18                 36.5
09.01                  19                 36.8          stiger [:)]
10.01                  20                 37.1          stiger enda mer.. [:)]       
11.01                  21                 37.4          åå.. så bra.. meget høgt..[:D]
12.01                  22                 37.0          åå.. nei.. den går ned.. va skjer[&:]
13.01                  23                 borte
14.01                  24                 borte
15.01                  25                 36.7         Hva skjer?? Temp er jo lav i gjen, Ingen spira  [:(]
16.01                  26                 37.1         hmm.. den har steget igjen, JIPPI..[:D] kansje en spire [:)]
17.01                  27                 37.4         yes.. det stiger igjen.. [:D] aner et lite håp!
18.01                  28                 37,2         Da begynner tempen å falle i gjen..
19.01                  29                 37,1         falt enda en grad ned.. hmm jaja..
20.01                  30                 37,1         hmm.. stabil i dag..
21.01                  31                 36,9         der gikk den ned ja.. [&:]
22.01                  32                 36,8         ser ikke lovenes ut dette, vi for vel vente på tr nå [&:] 
23.01                  33                                glemte å tempe  [:@], men forrsatt ingen tegn til tr

Syns det var merklig at tempen gikk ned så fort igjen.. skjønner ikke helt hva som skjer her... vi har ivertfall koset   oss hver kvell fra suyklus 8 for å sikre hos.. For vel bare vente å, men det ser ikke bra ut..[:@]

< Melding endret av blemis -- 16.01.2007 11:51:50 >

_____________________________

 
Har kolokkeslette mye å si på temraturen?
I har ikje tatt det i bestem klokkeslett, tar det nmed d samme jeg våkner uansett tid egentlig..
 
da for i gjør det neste syklus.. men har det stor virkning på tempen??
 
åkey.. tusen takk  [:D]
 
Nå er det ikke mange dagene igjen til testing (hvis tr ikke kommer, da, selvfølgelig)! Synes du også at disse dagene fra el til nå har gått kjempetregt?
 
Jeg har frem til nå klaget på at tiden har gått for fort, men det har snudd helt siden jeg begynte å tempe!  Nå skal jeg tempe hver dag, jeg, selv om jeg blir gravid. Bare for at tiden skal gå saktere....[&:][&:]
 
Hvordan er formen ellers? Føler du noe tegn til et eller annet?
 
Ja.. i synst også det går treigt.. Er så spennt me tempmålingene no[:)][:)], Om de holder seg oppe.. men i føler ingenting om i e gravid lr ikke.. ingen symtomer engang.. kanskje d er nettopp derfor jeg kan være gravid...?? hver gang jeg har trudd jeg var gravid pga symtomer, har i ikke hvert d..
 
sssåå kanskje [:D][:D] har jo heile syklusen no så vi håper jo.. samboern har følelse på neste mnd.. så vi venter i spenning..
 
Å du?? hvilken magefølelsa har du??
 
Ny opptatering.. [:)] tempen har steget 0.3.. [:D][:D] aner et lite håp her kanskje..
 
Tror ikke det blir noe spire på oss denne mnd.. kjenner jeg bynner å få mensmurringer.. men da satser vi for fullt neste pp med el-test for første gang..
 
Satser på at det ikke er mensmurringer, men tidlige svangerskapstegn:) Krysser ihvertfall fingrene for deg
 
takk for d.. men jeg har ingen følelse for at det kan være noe spire..
 
Håper TR holder seg laaangt unna.. Lykke til.
 
dere som har peiling på temp.. hvordan ser du ut for at d skal være en spire der??
 
hmm.. jeg aner ikke. Tempene mine går opp å ned. [:D]Første pp jeg temper også da! Håper noen andre har bedre svar![:D]
 
Lykke til hvertfall! [:)]
 
takk.. men det ser ikke lovenes ut dette..blir nåkk ingen spire den gangen her.. da for vi bare vente til tr skal komme, har ikje git noen teng ennda... [:@]
 
hva skjer a.. tr kommer jo ikke... skulle jo ha den i går.. kanskje jeg skal teste??
 
Ja!!!
Test, test,test!!! [:D]
 
hehe.. ja.. men må vente å samboarn er hjemme.. for han vil absulutt være der når jeg tester.. Han jobber så mye for dagen, så jeg for vel jage han hjem snart så jeg for teste.. [:D]
 
Må jo være lov å overraske vel...
Hvis du har flere tester, så kan du jo "jukseteste"...
Jeg skal ikke sladre [8|][;)]
 
Du må teste! Kan jo ta en ny når han kommer hjem?
 
har bare en liggenes... [:@] Jeg spurte han i går om jeg kunne teste når han var på jobb sjø.. å det fikk jeg ikke lov til... å han kom ikke hjem før 2 i går, å dro før jeg sto opp så.. vi for håpe han kommer tidliere hjem i dag.. [:)]
 
Back
Topp