tempremang???

gullimin

Forelsket i forumet
har de det??

Sofie kan jammen meg bli sinna...og da mener eg SINNA[:@][:@][:@][:o] med en gang ho ikke får lov til  å gjøre det som ho selv vil ( leke med ovnen, ledninger, anlegg, osv...) eller vi tar i fra henne ting som ho ikke får lov å leke med ( aviser, mobiler, fjernkontroller)..

Ho hylskriker!!!! tja.. lurer på kossen det skal bli når ho kommer trassalderen...[X(]

samme her.. Bethina kan kjefte skikkelig. Hyler og kjefter. Lager egne ord mens hun ser strengt på deg.... Vet ikke hvem hun har det etter[8|]

oh jess!!! han blir lynforbanna når han ikke får de tinga han vil ha, som mobilen, og han blir pissed når han ikke klarer det han vil klare! kjefter og hyler!

har har vist desverre arvet mitt temprement og stahet [8|][8|] stakka pappaen [:D]

Jepp, her er det et skikkelig temperament ute å går!!
Han har faktisk begynt å slå når han blir skikkelig sint!!! Så her har vi det fint, NOT!!! Jobber hardt med saken, men ikke veldig lett å oppdra en 9 mnd gammel baby[&:]

ORIGINAL: gulligulli

har de det??

Sofie kan jammen meg bli sinna...og da mener eg SINNA[:@][:@][:@][:o] med en gang ho ikke får lov til  å gjøre det som ho selv vil ( leke med ovnen, ledninger, anlegg, osv...) eller vi tar i fra henne ting som ho ikke får lov å leke med ( aviser, mobiler, fjernkontroller)..

Ho hylskriker!!!! tja.. lurer på kossen det skal bli når ho kommer trassalderen...[X(]

sånn er snuppa og, men hun klyper og biter når hun blir kjempesint! [8|]

Når jeg var liten ble jeg visst så sint at jeg hylgråt og så besvimte for jeg trakk ikke pusten når jeg gråt...

Men en lege sa at det var ikke farlig for det siste kroppen gjør før den svartner er å trekke pusten og jeg våknet jo igjen etter en stund.. Håper virkelig ikke datteren min arver meg der

Har faktisk ikke merket det enda

lurer på at siden både meg og kåre har et sterk temprament så har det hoppet over Casper? Eller så sparer han det til senere...?

Så til de grader[&:] Ho har desverre arvet mitt temperement, og min tålmodighet virker det som[8|]

Oda har veldig temperament, hun hyler og skriker om noe ikke går hennes vei, men August har null tålmodighet og blir illsint!

Artig å se dem utvikler personlighet..[:)]

Å ja, han kan bli sint og skikkelig fornærmet. Legger seg ned på mage og legger hodet på armene og illskriker og furter. Og så er han skikkelig sta, kan ta han bort fra en plass minst 50 ganger men han er like snart tilbake igjen.

Back
Topp