Tempramang[emoji85]

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det flere med babyer som har veldig te tempramang?[emoji23]
Lille her er stort sett blid og fornøyd... MEEEN når hun blir trøtt er det som å slå av en bryter altså. Kan gå fra å ligge å gurgle/prate og smile til å plutselig hyle og skrike for da er hu trøtt ( har ikke vondt da hun gjør dette ofte og sovner med en gang hu kommer i vogna)

Tenker hvordan i alledager skal det bli når hun blir eldre når man ser allerede nå hvor sint hun kan bli[emoji23][emoji85]

Samme med vesla vår. Trøtthet gir akutt mental breakdown her[emoji28]

Hun blir også RASENDE når jeg løfter henne opp for å rape fordi hun kaver og glipper puppen [emoji38] Det betyr jo at hun har en rap som må opp, og opp kommer den.. Men shit for ett skrik hun setter i de sekundene det tar å flytte henne fra puppen og opp til halsen [emoji85]

..forsåvidt ingen som er overrasket over at hun har sterke meninger [emoji23]

(10 uker gammel)

Jepp, er det noe som ikke er greit eller som tar for lang tid får vi virkelig høre det. Samboeren mener hun har det etter meg [emoji85][emoji23]

Her er han i storform og ler og smiler masse. Helt til Gud forby vi er litt treige til å ha maten klar,skal ha han til å rape eller tror at han vil sitte nede og kose når han vil bli bært. Er så sterk lyd i han at jeg skvetter til noen ganger:nailbiting:

Og så blir han altså knallrød på 1 sek når han er sint. Ser ut som en liten rød seigmann :mad:

Haha, vår er også sånn.. skikkelig blidfis, men om vi drar det litt for langt så hun blir overtrøtt høres det ut som hun skal sprekke!! Det er en gråt som er heeelt sykt. Synes synd på henne når det blir sånn, for det er klart det må være tungt og frustrerende å være så utslitt at man ikke klarer å slappe av. Men må le litt også, for det kommer så brått [emoji23]
Blir også rød i ansiktet på to sekunder om det er noe hun ikke liker [emoji35]

Haha «godt» å høre (misforstå meg rett) at det er flere da[emoji23][emoji85]

Vår går ifra å være smørblid til plutseli å bli en «lilla baby»[emoji23][emoji35]

Back
Topp