Temping

Panda2013

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Dere som tempa før graviditeten:
Gjør dere det enda? Eller evt. hvor lenge gjorde dere det?
Jeg har tempet til nå. Er 4+3. Men tempen går jo systematisk nedover. Jeg blir jo litt stressa :(
Aner ikke hva som er normalt eller ikke. Bare beit meg merke i at den sank hos meg. Den er fortsatt høy, men jeg liker ikke trenden.
2B581410-5833-405E-A505-0F6C2C89F1B0.jpeg

Jeg avsluttet tempinga et par dager etter første positive graviditetstest. Slik jeg forstår det er det ingen grunn til å fortsette, bare stor sannsynlighet for at man blir stresset av temperaturer som går opp og ned.

Jeg sluttet også å tempe 3-4 dager etter første positive test (12 dpo). I de appene jeg logger temperatur i står det at man bør slutte å logge alle fertilitetstegn når man får positiv test. Deilig å slippe å våkne tidlig når det er helg :D

Samme som dei andre seie. Føler at det ga meir stress enn nokke pekepinn..

Tusen takk for svar! Helt enig i at det bare skaper stress. I dag har jeg feks bare tenkt på at det kommer til å komme blod. Ene og alene fordi tempen gikk enda litt nedover. Det er jo ikke bra det da :(

Tror jeg bare må slutte. Jeg vet jo så inderlig godt at min temperatur svinger og hopper hele tiden. Dessuten er den fortsatt langt over coverline.
Er det lov å si at man blir sliten av seg selv? :hilarious:

Back
Topp