Temping etter positiv test

Bassen

Flørter med forumet
Noen her som har erfaring med temping etter positiv test? Jeg temper kun via Apple Watch, men det har fungert ganske bra mtp eggløsning og mensen i tidligere sykluser. Siden jeg fortsatt sover med klokken, så tas tempen kl 7 hver morgen fortsatt, og i dag hadde temperaturen sunket til under normal. Har vel ikke ligget så veldig høyt over normal siden jeg fikk positiv test heller, men litt over.

Noen som har erfaring med temping etter positiv test? Er jo livredd for at dette betyr at SA er igang… tok test kl 05:00 i natt/dag tidlig, siden jeg må tisse på det tidspunktet, og den var sterk og fin…
 

Vedlegg

  • IMG_7793.png
    IMG_7793.png
    392,2 KB · Visninger: 10
Brukte også applewatch til å tempe med for å tracke syklus. Har sluttet å lese av nå etter positiv test. Fjernet temp fra favoritter og lar vær å gå inn å se.
Har skjønt at temp kan variere veldig i en graviditet og at det anbefales å slutte å tempe, nettopp pga at man kan bli unødig engstelig :love2
 
Noen her som har erfaring med temping etter positiv test? Jeg temper kun via Apple Watch, men det har fungert ganske bra mtp eggløsning og mensen i tidligere sykluser. Siden jeg fortsatt sover med klokken, så tas tempen kl 7 hver morgen fortsatt, og i dag hadde temperaturen sunket til under normal. Har vel ikke ligget så veldig høyt over normal siden jeg fikk positiv test heller, men litt over.

Noen som har erfaring med temping etter positiv test? Er jo livredd for at dette betyr at SA er igang… tok test kl 05:00 i natt/dag tidlig, siden jeg må tisse på det tidspunktet, og den var sterk og fin…
Helt normalt❤️ tempen som gravid er all over for å si det sånn❤️IMG_7498.jpeg
 
Ååh så deilig å høre! Takk!! Gikk litt i kjelleren i dag tidlig! Men nå slutter jeg med den tempingen tror jeg, er nok å bekymre seg for allerede
Er nok lurt å stoppe tempingen ja❤️ jeg var klar over det, derfor har det ikke vært en bekymring❤️
Og klokka blir og litt påvirket av temperaturendringer i rommet og noe av partneren ;)
 
Back
Topp