Temping av eggløsning

H-40181021

Andre møte med forumet
Hei, lurer på hvordan det fungerer med temping og eggløsning? Aldri gjort det før å har en veldig ustabil syklus etter psprøyte så har enda ikke fått no positiv eltest selvom jeg har hatt elslim. Har testet meg 2-3 ganger daglig fra siste blødningsdag til neste å høyeste jeg får på testene har vært 0.32 ifølge premom appen. Har ikke vært sånn kjelpe flink til å holde meg i 4 timer uten å drikke å gå på do heller da men synes det er så vanskeli..
 
Jeg synes det fungerer veldig bra. Du bør tempe til ca samme tidspunkt hver morgen, før du beveger noe på deg, og ha et termometer med to desimaler. Velg deg en app og plott inn, så tar den seg av resten. Jeg har i flere år brukt Natural Cycles som er en betalingstjeneste, men prøver nå en første syklus med Fertility Friend som er gratis:

IMG_8397.png


IMG_8396.jpeg
 
Har du bilder av testen ? Tenkte på om du måtte justere litt på den i premom . Men legger ved min temping. Februar var min siste . Da tok jeg pause fordi jeg skulle ha hystoskopi i mai . Etter 2 MA og tre kjemiske så var jeg lei . Så klaffa det igjen to mnd etter så litt synd jeg ikke fikk med den . Temper noen dager etter mens , veldig greit med den mens uka som pause pluss noen dager . Merker fort temp hopp og EL.
 

Vedlegg

  • IMG_7563.jpeg
    IMG_7563.jpeg
    963,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_7562.jpeg
    IMG_7562.jpeg
    920 KB · Visninger: 0
  • IMG_7561.jpeg
    IMG_7561.jpeg
    982,6 KB · Visninger: 0
Har du bilder av testen ? Tenkte på om du måtte justere litt på den i premom . Men legger ved min temping. Februar var min siste . Da tok jeg pause fordi jeg skulle ha hystoskopi i mai . Etter 2 MA og tre kjemiske så var jeg lei . Så klaffa det igjen to mnd etter så litt synd jeg ikke fikk med den . Temper noen dager etter mens , veldig greit med den mens uka som pause pluss noen dager . Merker fort temp hopp og EL.
Dette er fra denne syklusen
 

Vedlegg

  • IMG_0196.png
    IMG_0196.png
    1,7 MB · Visninger: 1
  • IMG_0197.png
    IMG_0197.png
    1,8 MB · Visninger: 1
Back
Topp