Temperaturstigning

Løvinne_74

Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer på om noen her inne har målt temperatuen etter siste eggløsning og fram til dere fant ut at dere var gravide. Hvordan er i såfall en slik temperaturkurve??

Jeg hadde temp.stigning etter siste eggløsning, og tempen har gått gradvis oppover hele veien siden da. Noen ørsmå hopp ned og så opp igjen. Har IKM i morgen eller onsdag.

Er det vanlig med jevn temperaturstigning etter eggløsning, eller stiger tempen bare gradvis hvis man er blitt gravid???

Supernysgjerrig og superspent!!

Hei!

Har desverre ingen erfaringer å dele med deg på nettopp dette området... Men kan jeg spørre hvordan temp din
var like før el? Noen dager før... Var den lavere enn før, for så å stige? Hatt så lav temp noen dager nå, og jeg har ikke
målt før...
Pernille.info sidene har mye bra om temp stigning....

Klem

Har lest det jeg kommer over om temp.stigning på pernille.info, men finne rikke svaret jeg leter etter der heller...

Tempen min var lavere før el enn den er nå. Før el lå den på 36.63, etter el på 36.83, har vært oppe i 37. 26 ( i går) og i dag er den 37.19. Altså stigning hele veien med noen små tilbakefall...

Blir ikke klok på dette!

hmmm....eneste jeg har hørt, er at den stiger, og er den like høy helt frem til mens, så kan det være
tegn på graviditet...

Min temp har vært ca 36,25-36,35 helt til i går og i dag...Da er den på 36, 09...Forventer el i løpet av uka... Lurte på om det kunne være
en nedgang før el.. Men du hadde ikke slik altså?

Ønsker lykke til[:)]

Det vet jeg ikke, jeg begynte med testing rett før eggløsning, så jeg er ikke 100% sikker på temp.kurven min! men, jeg har lest at man kan ha et fall i tempen rett før EL.

Ønske deg lykke til også[:)]

Hei, Hei..... dette vet jeg litt om[:D]
Det er ofte tempen synker litt ekstra rett før el. Dagen før eller samme dagen som den kommer. Når el har vært stiger tempen til et høyere nivå enn før el. Den holder seg høy helt fram til rett før tanta kommer. Holder den seg høy eller stiger yttligere kan det være tegn på graviditet.
Tipser også om www.pernille.info, som er nevt ovenfor!

Back
Topp