Temperaturmåling

lattermild

Forelsket i forumet
Er ganske forvirret nå... Har sjekket tempen denne måneden for å se om jeg kunne finne ut av dette med el. Nå har jeg riktignok stått opp og tisset og så sjekket tempen, og vet at bevegelsen skal ha noe å si, men bevegelsen fra senga til do er jo mer eller mindre konstant hver dag, da... Har brukt mitt "vanlige" digitale termometer (to desimaler) - på "gamlemåten", altså med vaselin i rompa ;)

I hvert fall - stort sett ganske jevn temp, ligger på mellom 36,4 og 36,7 hver dag. Så plutselig måler jeg 37,89 - det er jo feber... Men føler meg helt ok. Dagen etter er tempen nede på 36,9 omtrent igjen, men den dagen føler jeg meg skikkelig varm og ekkel - akkurat som om febersymptomene kom dagen etter feberen... [&:] Noen som har fornuftig forklaring på det?

Nå er det jo fortsatt noen dager til IKM, men jeg prøver å planlegge for neste pp - lurer på om det går an å få tak i sånn basaltemp-måler og faktisk måle med en gang jeg våkner... Noen som vet hvor man får kjøpt sånt?

Apoteket kanskje? Eller...? Er ikke så inne i det der selv,for å være helt ærlig.. Samme med denne temp-saken også.. [:D] Jeg glemte selvfølgelig å teste ut det denne mnd,så får ta det igjen neste mnd. Men når skal man begynne å temp-måle? Og frem til når?

(Forresten... Utrolig søtt bilde du har!![:D])

Back
Topp