Temperaturfall

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Har nå en temperatur på 34.5 under armen. Er dette normalt? [emoji848] føler meg varm trøtt å sliten

Det hørtes lavt ut, har du snakket med lege?

Har nå en temperatur på 34.5 under armen. Er dette normalt? [emoji848] føler meg varm trøtt å sliten

Hvorfor i allverden måler du under armen? Øret og panna men i rattata er jo best... armen er jo minst presis av de mulige.

Ville tatt et ordentlig mål før jeg bekymret meg. Tempdropp på så mange grader kan jo være veldig alvorlig - men målt under armen vil jeg ikke ta det alvorlig.

Hvorfor i allverden måler du under armen? Øret og panna men i rattata er jo best... armen er jo minst presis av de mulige.

Ville tatt et ordentlig mål før jeg bekymret meg. Tempdropp på så mange grader kan jo være veldig alvorlig - men målt under armen vil jeg ikke ta det alvorlig.

Med en standard temperaturmåler fra apoteket så kan du måle under armen eller i bakenden. Panna å øremål må man ha egen måler for å har strengt tatt aldri hatt behovet før. Brukt mål under armen pluss påslag siden jeg fikk eldste datteren min på 8,5år som helt klart har gitt beskjed om feber når hun har vært syk.

Back
Topp