Temperaturen ved graviditet

sollise

Elsker forumet
Jeg vet at temperaturen stiger etter el, men holder den seg høy gjennom hele graviditeten eller hvordan er det?

Hei Trinemor[:)]

Jeg har ikke testet enda... Kjenner lissom at hun er på vei her å da.... Men er lov å håpe litt
fortsatt... Hvordan går det med deg? Send meg gjerne en pm...

Klem[:)]

Jeg er ny her på forumet, har brukt BIM før. Ja,, temperaturen stiger i forbindelse med EL.. Den stiger dagen etter EL faktisk,, Og holder den seg høy i 18 dager i strekk kan du vite at du ER gravid uten å ha testet!! Men som regel har man fått med seg at mensen ikke har kommet, og har testet innen den tid.. Tempen holder seg høy hele svangerskapet tror jeg.. Man har jo et liten varmeovn i magen :-) Og mye ekstra veske og sånt.. lykke til, tvi tvi

Tusen takk for svar... Tempen min stiger først 2-3 dager etter el, men har lest at detkan være slik også.
Kroppen vår er en finurlig sak[;)]

Tempen min stiger også 2-3 dager etter en positiv EL test,, men det er fordi det er først da EL faktisk er for meg.. Og det er ganske vanlig,, Greit at vi vet om åssen kroppen vår funker da,, så er det litt lettere å bli gravid kanskje?
Jeg hjalp min søster i alle fall,, for hun hadde misforstått og hadde sengekos ETTER at tempen steg,, de prøvde leeenge uten resultat..

Si ifra når du har testet da!

Men det stårpåpernille (mener jeg, eller et annet sted) at det er vanlig at tempen stiger først etter et par dager også... Men jeg vet ikke jeg...

Krysser armer og bein for deg Sollise!!!

[;)]

Back
Topp