Temperatur

BølleBella

Elsker forumet
Hvor varmt er det hos dere nå?

Hos oss er det 0.9grader, og stakkars vesla må sove ute i tjukk vinterdress [&:] Hun har jo blitt så lang at jeg måtte pakke vekk de tynnere dressene.

Tviler på at hun kommer til å sove så veldig godt nå! huff...

Hva sover deres i når det er mildt ute?

1 grad hos oss altså + .

Hadde jeg skulle lagt han ut nå så hadde jeg hatt på han body, strømpebukse,hjemstrikka bukse og genser.
Også noe litt tjukkere på bena, lagt han nedi brio posen sin og hatt ei dyne rundt han i posen. :=)
og lue da seff.

I vogna har han et ull pledd, også brio posen med lamme skinn inni.

Her er det 2.8 plussgrader [:D]
Hun har på seg ullbody, ull strømpis, ullsokker, bukse, genser og rosa isbjørndress oppi ullfleecepose med ullteppe over. Og LUE seff!

Her er det 6-7 grader[:D] Her har vi på bukse,genser,tjukksokker,dress å lue når vi skal ut å trille..åsså ligger ho i en lammeskinnspose (som pappaen hadde når han var liten[:)])!!

vi har en 5.6 + grader ute i dag:)

Gleder meg til å gå en tur med snuppa etter middagen :)

ORIGINAL: Josle

Vi har en sånn Odenwalder-pose. Så når det er varmegrader, holder hun jo på å smelte bort! Så vi tar på strømpebukse, body og en genser (og lue + votter) Da blir det akkurat passe:) Men i dag må hun ligge inne, da hun er litt forkjølet[:(] Og hun sover sååå dårlig når hun må ligge inne!

Vi har også den posen [:)] Her er det 1 + og han ligger i body, strømpebukse, votter og lue [:)] Han er en varm gutt, så mer kan han ikke ha på seg. Da smelter han!

Da har jeg kjøpt en fôret fleecejakke til vesla. Så da slipper hun den tjukke dressen når det er så varmt [:D]

Back
Topp