Temperatur på soverom for baby :)

En tråd i 'Mai 2020' startet av millemarie, 16 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. millemarie Flørter med forumet

Lufter dere slik at baby får ideell temp mellom 15-18 grader, men at baby da får trekk.

eller lukker dere vindu og unngår trekk, men lar baby sove i vanlig romtemp på 21-23 grader.?

2. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Hun min er kald av seg, så vi stiller inn ventilasjonen på 18, som gir 20 grader i rommet. Hadde vi ikke hatt den muligheten, ville det blitt åpent vindu

3. Frk.strikk Betatt av forumet Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡

Vi lufter godt før leggetid, og har vinduet på gløtt hele natten. Er somregel 18-20 grader på soverommet vårt da! Til vinteren kommer vi nok bare til å lufte litt før leggetid og la vinduet være lukket :)

4. Leiia Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Her står soveromsvinduet på vidt gap nå på høsten. I sommer kjørte vi aircon på 18 grader.

Jeg takler ikke varmt soverom, så blir heller et problem andre veien i vinter, at vi må passe på å ikke ha det for kaldt for bebbe :)

5. Totti Gift med forumet Tilgangsansvarlig Marshmallows2021 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Her sto vinduet opp på fullt gap de varmeste dagene i sommer, har soverommene i andre etasje så blir varmt på sommeren og kaldt på vinteren. Nå når høstluften har kommet så lufter jeg i mellom og har vinduet lukket når han sover :)
    Har i tillegg en panelovn som står på 18 grader. Har en ventil(?) som står litt opp så det kommer litt frisk luft i rommet uten at det blir særlig trekk.

Del denne siden