Temperatur på melk

Lisee

Elsker forumet
Må høre med dere andre her.....[8D]
Hvor nøye er dere med temperaturen på flaskemelka? Eskil får flaske før han legger seg om kvelden, og den varmer jeg til kropstemp. Men hvor nøye er dette? Når jeg var på barseltreff i går, var det flere av mødrene som ga melk uten å varme den opp. Turte ikke spørre da jeg, så jeg spør heller dere[8D]  Hehe[:D]

[hr]

hei du[:)]
jeg snakka med helsesøsteren om akkurat dette med oppvarming av melk,det er ganske nøye sa hun at melka ikke er alt for kald eller varm,babyn kan bli dårlig i magen,da den ikke er vant til slike temperaturer,men lunkent[;)]

Kjøpte meg en sånn Avent-varmer i dag, jeg[:)]
Syns det er så vanskelig å få akk passelig varme, så da kan den ta seg av det for meg! Den kunne brukes til både varming av flasker, middagsglass osv, så den kan brukes i år framover. Tror den er veldig bra, er fornøyd med kjøpet så langt

ORIGINAL: Lisee
 Når jeg var på barseltreff i går, var det flere av mødrene som ga melk uten å varme den opp.

[hr]

Trodde ikke det var bra for babyen å få kald melk???

Syns det er så vanskelig å få akk passelig varme, så da kan den ta seg av det for meg! Den kunne brukes til både varming av flasker, middagsglass osv, så den kan brukes i år framover. Tror den er veldig bra, er fornøyd med kjøpet så langt

Hvor fikk du kjøpt den, jeg også vil ha... [:)]

ORIGINAL: neleh

Hvor fikk du kjøpt den, jeg også vil ha... [:)]

tror du får kjøpt det i babybutikker, har sett det der hvertfall[:)]

Jeg kjøpte den på en barnebutikk, ja. Som selger både klær og utstyr.[:)] 

Var den dyr??

Back
Topp