Temperatur inne

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Hvor mange grader har dere i hjemmene deres akkurat nå? Tenker da hovedsaklig stue/oppholdsrom.
Synes dere det er kaldt, behagelig eller varmt?

Vi har en temperatur på 22 grader i stuen(anbefalt visst nok) og jeg fryser som fy og må fyre i ovnen...

I dag tidlig var det 17 grader i stua! Jeg har erklært vinter og skrudd opp varmen i gulvet. Jeg foretrekker nok et rundt 25 grader. Samboer vil helst ha 17, så vi prøver å møtes på midten med rundt 22 :)

Varierer her alt ettersom jeg fyrer eller ikke. Alt fra 15-16grader om morgenen til gjerne 23-25 når jeg får fyrt alle ut av huset utpå kvelden hehe... bør i gammelt og dårlig isolert hus.

Vi har en jevn temperatur på ca 21-22 grader :) men fortsatt godt å legge seg under pleddet ;)

21-22 :-) Har nytt hus, så temperaturen er ganske konstant. Fyrer i peisen hvis vi fryser, og da blir det fort 25 grader eller mer:happy:

Stua ligger som regel på 24-26. Jeg er en skikkelig frysepinne og syns det må være såpass. Soverommet er nok 16-18, iiiiskaldt, men bra for søvnen.

Mannen min vil gjerne ha 19, jeg vil gjerne ha 25, så vi møtes på halvveien på 23. :P Synes det er litt kaldt og elsker å fyre i ovnen.

Back
Topp