Temperatur i Tyrkia i mai

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Lurer på å reise til Tyrkia i mai i år [:D] Pga jobben til min mann, må vi reise innen 8. mai. Noen som har vært i Tyrkia på den tiden og vet hvordan temperaturen er da? Vi blir nok i nærheten av Antalya ett eller annet sted. Er redd for at det er litt kaldt på denne tiden, og da er det jo ikke så spennende å reise til syden [8D]

Fant forresten på nettet at gjennomsnittstemp er 25 grader i mai, men da kan det jo være kaldt tidlig i måneden og varmt på slutten... Hmmm....

Var der i juni ett år, å kald kan jeg love deg at det ikke var......

Lå på ca 40 grader tror jeg[:)]

Imai  2001 var jeg å reiste rundt i tyrkia,alanya var varmt og godt men ankara var kaldt...

Så kommer nok helt annpå hvor dere skal ja,men er nok varmt og godt i antalya i mai også kan jeg tenke meg.
Var innom både turist plasser og landsbyer,men ankare var stedet jeg husker som kaldt.Alle de andre stedene gikk jeg i skjørt og singlet[:D]

Ja, men i juni er gjennomsnittstemperaturen 30 grader[;)] Mai er jo tidlig i sesongen.

Som jeg har sagt en million ganger her inne før så har vi leilighet i Alanya, så jeg har vært der ganske så mange ganger, både sommer og vinter :)

I mai plaier temperaturen og været å være supert :) Tidlig i mai kan det være litt kaldt i bassengene med mindre de er oppvarmet. Kan være litt kjølig om kvelden også, synst jeg da.. men jeg er frysepinne [8D] pleier i alle fall alltid ha med en trøye eller noe å ha over skuldrene.

Mai er supert for tyrkia reiser!! iallefall når du har med barn [:)] varmt men ikke altfor varmt.

var der 17 mai. ikke veldig bra temp da. men var var nok bare litt uheldige med været. tror jeg. blåste mye og.

ORIGINAL: giggigo

var der 17 mai. ikke veldig bra temp da. men var var nok bare litt uheldige med været. tror jeg. blåste mye og.

I fjor ? I alanya ? Været var jo supert da

ORIGINAL: Lillezilje

alanya men det er 6 år siden [8D] vært der flere ganger, men reiser nå i okt mnd. [;)]

Som jeg har sagt en million ganger her inne før så har vi leilighet i Alanya, så jeg har vært der ganske så mange ganger, både sommer og vinter :)

I mai plaier temperaturen og været å være supert :) Tidlig i mai kan det være litt kaldt i bassengene med mindre de er oppvarmet. Kan være litt kjølig om kvelden også, synst jeg da.. men jeg er frysepinne [8D] pleier i alle fall alltid ha med en trøye eller noe å ha over skuldrene.

Er ikke inne her så ofte, så visste ikke at du hadde leilighet der [8D]

Har barn som er pysete i kaldt vann [8D], så bør kanskje gå for oppvarmet basseng da. Er kanskje ikke så mange som har det? Får sjekke litt rundt. Takk for svar [:)]

alanya men det er 6 år siden [8D] vært der flere ganger, men reiser nå i okt mnd. [;)]

Åå.. da så.. begynte å lure.. så måtte finne frem bilder jeg nå for å se om jeg husket HELT feil :P

Mai 09 og mai 10 var supre i alle fall :)

Må skryte litt og når jeg først fant bildene

Klar for feiring [:)]

ORIGINAL: Krepsen78

Er ikke inne her så ofte, så visste ikke at du hadde leilighet der [8D]

Har barn som er pysete i kaldt vann [8D], så bør kanskje gå for oppvarmet basseng da. Er kanskje ikke så mange som har det? Får sjekke litt rundt. Takk for svar [:)]

Er nok en del hoteller som har oppvarmet basseng vil jeg tro :)

vi va i midtn av mai i fjor, da lå temperaturn på mella 26-29grader :)

Back
Topp