tempen min lever sitt eget liv

Knøttet79

Forelsket i forumet
Har tatt tempen helt siden jeg startet prøvingen (er nå i 4.pp) . Den har vært veldig grei å forstå seg på. Men denne syklusen lever den et liv utenom det vanlige.

Tempen om morgenen hopper opp og ned hele tiden så jeg skjønner jo ikke om jeg har hatt el eller ikke. Den varierer fra 36.1 til 36.4 Har hatt el slim, men det er borte nå. Hadde også en periode med magesmerter som tilsa at jeg hadde el. Men tempen hopper altså fortsatt det har den gjort hele syklusen.

Pleier også å sjekke tempen før jeg legger meg. Vanligvis er den lav før el og høy etter el. Denne tempraturen har bare blitt høyere og høyere etter el. Fra 36.6 og nå 37. Regner egentlig ikke med denne kveldsmålingen, men syns det er litt rart.

Har de siste dagene hatt en del murring i magen, men i området rundt livmoren, ikke i eggstokkene.

Pleier å ha el på dag 10 i syklusen. Det seneste jeg har hatt el på er dag 18 og det var etter en sa. Nå er jeg på dag 19.

Noen som har noen tanker rundt min merkelige kropp? Kan jeg ha hatt el selv om tempen ikke holder seg stabilt høy?

Veldig takknemlig om noen har noen tanker å dele med meg

Hmmmm....
Tror ikke det. Men skal aldri si aldri.[;)]
Får teste om en stund hvis det fortsetter sånn.

Kan jo håpe[:)]

ja vi får håpe på det Knøttet79 [;)][:D][:)]

Det skal ikke mye til for at tempen skal påvirkes... har du målt tempen lenge? Den må måles til samme klokkeslettet, helst i sengen før du står opp... blir påvirket av all aktivitet og i løpet av dagen blir den bare høyere og høyere, er vel alltid høyest om kvelden. men reiner med du kan alt dette!?
sånn bortsett fra det så blir den vel generelt sett høyere ved graviditet... skal krysse fingrene for at det er det som har skjedd hos deg!!!
*kommer iallefall til å bli misunnelig da*

[:)]takker for fingerkryssing (holdt på å skrive fingerkyssing[:D])
Har tempet i 4 pp'er og måler alltid før jeg står opp. Aldri vært sånn som dette før.
Får smøre meg med tålmodighet. Men det er ikke så lett. Noen som vet hvor man kan få kjøpt en billig??? Tror i så fall det er mange her som ville vært intresserte..

Snakker du om å kjøpe tålmodigheter?? Hehe... hvis du finner ut noe er jeg en sikker kjøper! Har tenkt på tidsmaskin jeg... *sukk*

Ja skulle gjerne ha kjøpt en tålmodighet, men tidsmaskin er jo enda bedre.
Skal sjekke på Finn.no[:D]

hehe, knøttet79[:D] Fant du noen på finn.no??? Jeg kjøper gjerne jeg også[;)]

Jeg er ikke så erfaren med temping, for er i første pp med nettopp temping.Min har ikke økt så dramatisk...
ca 36,09-36,35 før pos el test, og nå etterpå så ligger den på alt fra 36,35-36,61. Hadde 36,61 i går og i dag var den på 36,38,
så jeg er ikke helt med lissom....
Men vet ihvertfallat den stiger og holder seg jevnt høy ved graviditet.... Så håper det er slik for deg, knøttet[:)]

Klem[:)]

Hihi... har ikke funnet noe ennå. Er stadig på utkikk[;)]
Tempen hopper fortsatt den. Aner jo ikke om jeg har el eller ikke. Frustrerende[&:]

Dumme temp! Vet du om du har hatt el???

Kjedelig. Skulle ønske det gikk an å få kjøpt en fasit på kroppen min jeg. Blir sprø. Prøver å slappe av, men ikke spesielt enkelt. Jeg vil jo bli gravid! Tenkte litt på å droppe temping, el-tester og alt neste pp hvis ikke det funker denne gangen, men vet jeg ikke kommer til å klare det.

Knøttet så spennende dager dette blir da. Nesten for spennende etter min mening og da må det være enda mer for deg [:)] Vet du, jeg krysser alt jeg har tilgjengelig for deg jeg og det hjelper deg skal du se [;)] Håper så masse på at det er din tur nå, virkelig. Jeg har en EL testing jeg blir frustrert på jeg da. Har ikke fått positivt enda, så hva som skjer med min kropp aner jeg ikke. Skulle blitt født med en god og tydelig bruksanvisning, sånn at vi kunne vite hva som skjer [:D][:D][:D] Hyggelig å høre fra deg, så nå skal jeg følge deg her på forumet Knøttet. Lykke til [:)][:)][:)][:)][;)][;)][;)][:)][:)][:)]

Takk Hege!
Ja det er spennende, men frustrerende. Aner jo ikke om jeg har hatt el en gang. I dag har jeg fått skikkelig ømme brystvorter også. Har hatt det før, men ikke så ille som nå. Tør verken tro eller håpe noe jeg. Er bare spent.....
Når det gjelder el testing så har jeg aldri blitt klok på de. Har bare testet med de fra billigtest da. Vet ikke om de er de beste da. Skal krysse fingrene for deg også jeg.

KlemKlem

Ønsker deg masse lykke til, knøttet[:)] Håper du har en bolle i ovnen...
Min temp har plutselig synket til 36,09 i dag den...så jeg skjønner LITE akkurat nå... Den skal jo
ikke synke nå... Den skal holde seg høy i 10 dager eller mer....men sank nå på dag 8....Gi meg den store kloke boka om kroppen min[:D]

Takk Sollise!
Jeg ønsker meg også den boken. Eller kropp med innebygget display for el og graviditet. [:D]

Ja, det var en god ide, knøttet[:)]
Finn opp den, og du er billionær[;)]

Back
Topp