Temp på rommet?

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Hva er temperaturen på romme?.

Ser på baby callen at tempen er 12 grader nå. Bruker og ha mellom 12-15 grader. Lite rom så når vi alle sover blir det fort varmt og tung luft. Ho ligger fast i pose me dyne på og er ikke kald. Må ha vindue litt åpent.
 
Her tror jeg temp er rundt 18 grader. Vi har ikke hatt vinduet åpent de siste ukene, for jeg syns ho har vært litt kald. Ho ligger i sovepose dyne. Så den er jo ikke så tykk. Med ullpysj. Tar på dundyne over om ho virker kald :)
 
Vi har hatt vinduet åpent hele tiden, er rundt null nå. Ullpysj, bomullspose og dyne. Regner med han er ganske varm av seg siden han ofte sovnet uten dyne før han fikk nattpose. Vet ikke hvor mange grader det er på rommet da.
 
Vi har hatt vinduet åpent hele tiden, er rundt null nå. Ullpysj, bomullspose og dyne. Regner med han er ganske varm av seg siden han ofte sovnet uten dyne før han fikk nattpose. Vet ikke hvor mange grader det er på rommet da.
Har dere null grader på rommet? Høres jo veldig kaldt ut! Kunne nesten ha ligget ute i telt :p
 
Har dere null grader på rommet? Høres jo veldig kaldt ut! Kunne nesten ha ligget ute i telt :p
Heheh nei null grader ute, og som jeg skrev til slutt så vet jeg ikke hvor kaldt det blir på soverommet, men tipper rundt 15 grader :)
 
Vi har nok rundt 15 grader, ingen varmekilde på soverommet. Men vi sover i samme seng alle tre, så det er lunt og koselig.
Lillingen sover i bomullspysj, med egen dyne som han sjelden blir liggende under, så han ender som regel opp med en flik av min dyne over beina.
 
Her står vinduet oppe :) ho ligger I pose og med dyne. Lille sover urolig om vinduet er lukket..:)
 
Back
Topp