Temp og utflod ved IKM

caroparon

Ønskebarn <3
Har IKM på fredag 27.03 og har hatt mange forskjellige symptomer. Det være seg murringer, drømmer mye på natt, lyskevondt/stølhet ned til lår, svimmelhet , økt matlyst og til tider kvalme. Men det symptomet som overrasker meg mest, det er målingen av temp i dag tidlig. Jeg gjør tempmåling hver dag, og jeg ser fra tidligere målinger at dagens temp var annerledes. Målte i dag 36.6 og jeg ligger vanligvis på 36.1 / 36.2 etter eggløsning. Har aldri registrert så høy temp tidligere på de 3 mnd jeg har målt. Og jeg er frisk og opplagt.
Har fremdeles ikke testet positivt på test. Har også registrert at på den dagen jeg får mens faller tempen med opptil 0,5 grader.

Nytt ved denne tiden før IKM er også utfloden. Den er loiton-aktig og kom plutselig i dag samtidig som temp steg.

Kan dette være et positivt tegn på graviditet?

Min utflod er også kremete også relativt mye.. mye kvalm og sliten.. trøtt.. vondt på innsiden av lårene og pulsering i livmor.. med det mener jeg som om det bobler.. merkelig.. litt stråling i bryst men ømheten er borte.. hatt følelsen på graviditet nesten en uke, men nå er jeg svært usikker.. masse skyggestreker på testene men de er negative..

Ikke meningen å kuppe innlegget altså men jeg er 9g nysgjerrig på om det er positivt. Jeg har fulgt den andre tråden din og mye er likt hos oss :) så jeg følger :)

Synes det er kjempespennende og det er utrolig mye nytt som skjer når man er prøver :) Jeg fører alt som skjer i en app og da er det enkelt å se om de samme symptomene kommer i hver syklus. Men jeg synes det nye "tegn" hele tiden og jeg er nesten blitt livredd for å teste da jeg blir så skuffet når den viser negativt. Har tenkt å vente til fredag før jeg tester igjen, om ikke TR er kommet til da:grumpy:
Har også hatt en slags følelse av kribling/kiling i magen (rett under navlenivå), føles veldig rart. Følelsen vedvarer bare noen sekunder.
Men disse smertene i lysken og strålingen ned mot lårene var ganske så intense. Vedvarte hele dagen, var borte først når jeg våknet neste morgen. Tenke at dette MÅ jo være et tegn og dette kan jeg IKKE fake... Det er vel kun tiden som kan gi meg svar på det...:shy:

Når har du "Sukkertøy" IKM? Har du hatt denne utfloden lenge? Temper du og i tilfelle hvordan er din brukt å være før IKM? Sorry mange spørsmål;)men godt å snakke med noen om dette?

Har ikm i morgen eller fredag. Gått på pergo første gang nå, aldri hatt el slim eller noe. Hadde el den 13 (pos test 12.03) den 14 eller 15 hadde jeg masse kremete slim (sorry details :p ) og hatt masse smerter i lysken, knærne (???) Magen og brystvortene.. spist mer enn normalt, trøtt og fort følsom.
Temper ikke. Utfloden har vært helt siden el. Masse på pariet etter toalett.. men bare negative tester.
Sist jeg var gravid var i 2006, da gikk jeg en uke eller to over ikm før test ga utslag. Men da var jeg skråsikker. Bare 7 mnd før det fødte jeg min første sønn så merket det fort. Nå er det bare kaos hehe

Har ikm i morgen eller fredag. Gått på pergo første gang nå, aldri hatt el slim eller noe. Hadde el den 13 (pos test 12.03) den 14 eller 15 hadde jeg masse kremete slim (sorry details :p ) og hatt masse smerter i lysken, knærne (???) Magen og brystvortene.. spist mer enn normalt, trøtt og fort følsom.
Temper ikke. Utfloden har vært helt siden el. Masse på pariet etter toalett.. men bare negative tester.
Sist jeg var gravid var i 2006, da gikk jeg en uke eller to over ikm før test ga utslag. Men da var jeg skråsikker. Bare 7 mnd før det fødte jeg min første sønn så merket det fort. Nå er det bare kaos hehe

Da har vi IKM på likt, dette er spennende
Vi har mange av de samme symptomene bortsett fra at jeg bruker å ha bra med ELslim, bortsett fra denne pp da. I forhold til temp hadde jeg EL den 6. I forhold til slim hadde jeg den 12. Så hva som er riktig skal gudene vite. Har ikke prøv ELtester, mulig jeg må prøve det om det ikke skal klaffe snart. En annen ting som også var utenom det vanlige, var at den 11. (om kvelden), kom det ut veldig tykt slim (gummiaktig og rosa på farge). Hva i alle dager var dette??? Tidligere denne dagen hadde jeg kremete utflod med spor av blod. Begge deler observert ved kun ett toalettbesøk, det gjentok seg ikke. Kunne dette vært festeblødning?

Det er jo selvfølgelig stor fare for at disse tegnene/symptomene er et resultat av uregelmessige sykluser og hormonforandringer etter lang tid på p-piller. Har en gutt som nå er 18 år, ønsker meg nå en attpåklatt i en alder av 40. Og jeg ser jo det at jeg har jo ikke så mange odds med meg for å si det slik
Men, jeg gir ikke opp, det er like spennende hver gang om TR kommer eller ikke.
Jeg krysser fingrene for oss begge

I dag har jeg IKM og ingen TR er kommet enda. Tempen ligger fremdeles høy (høyere enn ved vanlig eggløsning). Har ikke tatt test, får se det litt an. Men dette er spennende :) Kjenner litt stikking i brystene, men dette er jo vanlig ved TR også, så det får jeg bare se forbi. Utfloden er fremdeles lotionaktig på konsistens. Hvordan går det med deg "sukkertøy"?
Er så spent....

Å nei, d var trist beskjed Tenker dere på noe alternativt da eller?

Har tenkt på det samme i forhold til meg selv. Har ikke alderen med meg og jeg har vært mye syk gjennom mange år. Men vi håper at det på tross av dette skal klaffe, det er nå eller aldri.

Er veldig spent på dette, har fremdeles ikke fått TR på besøk. Ikke kjenner jeg antydninger av det heller. Lotionaktige utfloden har økt på, er veldig støl på innside lår/lyske og litt ømme bryst. Tør ikke å teste, bedre å bli skuffet med TR enn å se skuffelsen på en test...

Synes det var veldig trist for din del, håper alikevel det ordner seg for dere på ett eller annet vis. Jeg ønsker dere uansett masse lykke til

Lykke til begge to!! Håpe dere begge er gravide :happy: Jeg og samboeren tar selv en pausemnd (har prøvd i 1 år) pga jeg hadde en SA (andre gang) sist mnd, og da får kroppen komt seg til normalen, i tillegg til at det ikke er om å gjøre å få desemberbarn i forhold t bhg osv, hvis de nye tablettene jeg skal begynne på gir gode resultater.:happy: Kjenner det er veldig deilig å ikke telle dager eller å "stresse" med EL. Blir jeg gravid denne pausemnd så er vi selvfølgelig fantastisk glade for det altså, ikke misforstå :D de nye tablettene jeg skal prøve er Femar :-) krysser fingrene for oss alle! Lykke til :joyful:

Lykke til begge to!! Håpe dere begge er gravide :happy: Jeg og samboeren tar selv en pausemnd (har prøvd i 1 år) pga jeg hadde en SA (andre gang) sist mnd, og da får kroppen komt seg til normalen, i tillegg til at det ikke er om å gjøre å få desemberbarn i forhold t bhg osv, hvis de nye tablettene jeg skal begynne på gir gode resultater.:happy: Kjenner det er veldig deilig å ikke telle dager eller å "stresse" med EL. Blir jeg gravid denne pausemnd så er vi selvfølgelig fantastisk glade for det altså, ikke misforstå :D de nye tablettene jeg skal prøve er Femar :) krysser fingrene for oss alle! Lykke til :joyful:

Tusen takk for det Fremdes ikke fått besøk av TR og utfloden er som i går. Er veldig svimmel men ellers null symptomer i dag Kjenner det bekymrer meg...

Vil tro det er godt med en pause med stress etter et år. Kanskje det er akkurat det som skal til

Ingen besøk i løpet av natta heller.. Temp fremdeles trifasisk, har lotionaktig utflod og ingen murring eller annet som skulle tilsi at TR skal komme Men trøtt det er jeg, veldig!

Ingen besøk i løpet av natta heller.. Temp fremdeles trifasisk, har lotionaktig utflod og ingen murring eller annet som skulle tilsi at TR skal komme Men trøtt det er jeg, veldig!
Så spennende :-) håper du får en positiv test når du tør å teste :p her venter jeg bare på hcg svar som kan gi neg mere svar.

Positivt med den trøttheta da ;) Når tenker du å evt teste om TR ikke skulle dukke opp?

Positivt med den trøttheta da ;) Når tenker du å evt teste om TR ikke skulle dukke opp?

Tenkte å drøye det litt til, usikker på hvor lenge. Er så innmari redd for å få et negativt svar. Rart dette, alt blir snudd helt på hodet når jeg endelig har passert IKM og jeg har mulighet til å få et klart svar. Da blir jeg plutselig redd for å teste... Forstå det den som kan...
Kjæresten er ganske fortvilt, han gjorde meg oppmerksom på at de to siste dagene har jeg vært veldig irritert. Når han sa det trillet tårene helt ukontrollert. Kjennes ut som hele kroppen bare er et stort følelseskaos Men dette kan jo være PMS for alt jeg vet...

Tenkte å drøye det litt til, usikker på hvor lenge. Er så innmari redd for å få et negativt svar. Rart dette, alt blir snudd helt på hodet når jeg endelig har passert IKM og jeg har mulighet til å få et klart svar. Da blir jeg plutselig redd for å teste... Forstå det den som kan...
Kjæresten er ganske fortvilt, han gjorde meg oppmerksom på at de to siste dagene har jeg vært veldig irritert. Når han sa det trillet tårene helt ukontrollert. Kjennes ut som hele kroppen bare er et stort følelseskaos Men dette kan jo være PMS for alt jeg vet...

Da testet jeg i dag tidlig, og den var negativ :( Skjønner egentlig ikke så mye av det. Har fremdeles lotionaktig utflod og tempen ligger forholdsvis høyt (trifasisk). Kan det være noen mulighet for at jeg er gravid nå da??? Uff, dette er helt uutholdelig :arghh:

Når jeg ser nærmere på tempkurven så lurer jeg på om jeg rett og slett har hatt eggløsning mye seinere enn først antatt. Det er enten det eller at mens er veldig forsinket. Hvis det skal være det første (i forhold til når temp steg første gangen), så er ny tid for EL mellom den 22.-24.03. Da hadde jeg også utflod som var eggehvit. Jeg syntes bare den ikke var like tykk som jeg tidligere har erfart. Men for å være ærlig undersøkte jeg den ikke så mye da jeg trodde med sikkerhet at jeg hadde EL tidligere. Dette ser jeg nå i etterkant var litt dumt :( Uansett, fra den 25.03 steg tempen til et høyere nivå (trifasisk) og har holdt seg jevn inntil i dag. Skulle jeg hatt EL senere enn først antatt, så er jeg nå på ca 6 DPO.
Kan dette være en teori med hold i tror dere????
Uff, føler bare at ting ikke er slik som det pleier, så vil så gjerne ha noe å klamre meg fast i....:shy:

Back
Topp