caroparon
Ønskebarn <3
Har IKM på fredag 27.03 og har hatt mange forskjellige symptomer. Det være seg murringer, drømmer mye på natt, lyskevondt/stølhet ned til lår, svimmelhet , økt matlyst og til tider kvalme. Men det symptomet som overrasker meg mest, det er målingen av temp i dag tidlig. Jeg gjør tempmåling hver dag, og jeg ser fra tidligere målinger at dagens temp var annerledes. Målte i dag 36.6 og jeg ligger vanligvis på 36.1 / 36.2 etter eggløsning. Har aldri registrert så høy temp tidligere på de 3 mnd jeg har målt. Og jeg er frisk og opplagt.
Har fremdeles ikke testet positivt på test. Har også registrert at på den dagen jeg får mens faller tempen med opptil 0,5 grader.
Nytt ved denne tiden før IKM er også utfloden. Den er loiton-aktig og kom plutselig i dag samtidig som temp steg.
Kan dette være et positivt tegn på graviditet?
Har fremdeles ikke testet positivt på test. Har også registrert at på den dagen jeg får mens faller tempen med opptil 0,5 grader.
Nytt ved denne tiden før IKM er også utfloden. Den er loiton-aktig og kom plutselig i dag samtidig som temp steg.
Kan dette være et positivt tegn på graviditet?

Jeg og samboeren tar selv en pausemnd (har prøvd i 1 år) pga jeg hadde en SA (andre gang) sist mnd, og da får kroppen komt seg til normalen, i tillegg til at det ikke er om å gjøre å få desemberbarn i forhold t bhg osv, hvis de nye tablettene jeg skal begynne på gir gode resultater.