Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den hørtes kjempe flott ut! Det er nok noe hederspersonen hadde liktPå min bursdag hadde jeg ordnet med rød løper og velkomsdrink,quizer og oscar utdelinghadde 200 ballonger i svart.sølv og gulv og mye konfetti,hadde tilogmed lyskastere ute
fant billige store veggdekorer av Elvis & Marilyn Monroe og stort skilt der det sto Hollywood på
Ble en vellykket fest det også![]()
Skal du arrangere for noen andre?Den hørtes kjempe flott ut! Det er nok noe hederspersonen hadde likt![]()
Jepp.. MannenSkal du arrangere for noen andre?![]()
Jeg har sendt ut innbydelse og alt, men kan jo sende meld til alle om jeg vil ha tema. Har så veldig lyst til å ha detAha
Så gøy![]()
Slutten av oktoberLenge til eller?
Jepp, må bestemme meg i løpet av uken tenkte jeg.Litt tid til å finne diverse å da,og gjestene har tid til å ordne med evt kostymer![]()
Å, det hørtes kult ut. Hva var folk kledd ut som?Var i en bursdag der alle skulle kle seg ut som noe som begynte på M da bursdagsbarnet sitt navn begynte på M. Var en ganske morsom bursdag. Ellers har jeg vært i bad taste bursdag, hattebursdag og grease
![]()
Hattefest er trygg, den kan ikke gå galtElsker temafester! Mine favoritter er "oops har jeg kommet feil!?" Og hattefest!