Temaer...hvor hører de hjemme?

Latterfrosken

Forumet er livet
Ettersom det er blitt så mye klaging på rot her så lurer jeg da på hvor ting hører hjemme?

Sykdom/plager og andre spørsmål om dette. hilket tema skal dette ligge under? Generell disk, eller hva?

Og siden det er en side som heter svangerskap før og etter, burde jo alt slikt ligge under der da? Som har med det å gjøre?

Hva med skravlesiden? Er ikke det omtrent det samme som generell diskusjon?

Bare greit å finne ut av dette før man får pepper for å legge inn ting på feil sted... som mange har fått i det siste!
Klem

Jeg er litt forvirret ang Generell diskusjon og skravlesiden [8|]

nei, samme her..eineste eg syns er at folk skal følge reglene som står øverst på sida her no. ellers så kan folk snakke om akkurat det dei vil for meg iallefall[:)]

Hadde bare vært greit å vite, leste et par innlegg i går, der det var en som lurte på noe, så fikk hun beskjed om å være så snill ikke legge sånt inn her. Det hadde med sykdom å gjøre tror jeg. Så hun ble visst flyttet ned til en annen side! Og det er utrolig frekt gjort syns jeg!!! Derfor får de som irriterer seg over hvor ting skal ligge og har formeninger om dette, svare! Så får de vilja si, og slippe å være så j... grinebitere!!!!

Kan legge inn hva de vil for meg oxo. Men ikke klag på at innleggen forsvinner så fort.
Gjør ikke det nå lenger da, er litt dempet stemning her nå.

Jeg svarer på det jeg kan og har lyst til uanz om det ligger her eller der det skal ligge.
Men det er selvf enklere og finne det igjen vist det ligger der det skal.

Ja det er sant. Greit å vite hva dere mener. Så da tenger man kanskje ikke være redd for å få pepper hvis man legger inn noe "feil"

Er samme for meg hvor ting ligger,jeg leser det jeg vil lese jeg![;)]
Men satt her og dikuterte for et par dager siden ang hvor innelgg skulle og slikt,dette da for mange klager på at de ikke finner igjen innleggene sine på generell diskusjon...
Og da var mange enige i at ting/tang burde ligge under temaene det gjelder.
*Svangerskap og rundt svangerskap -hører til svangerskap + terminklubber
*Prøving og rundt det- før svangerskapet
*Barn har nok av forskjellige tråder- Spedbarnstid,småbarnstid,foreldre til 1år/2år/3år
*Så var det generell da...Generelt er jo andre ting enn det som hovedsakelig opptar oss,skravletråden virker nesten til å bli brukt som "sladretråd". Altså alt tullet som bare enkelte av oss ønsker å lese,også er det jo sex og samliv- det sier jo seg selv![:-]

Back
Topp