Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja, jeg gjør MYE ut av bursdag.
Det blir dessverre gjerne både tallerkener, servietter, ballonger og krus i valgt tema. Får også bilder på kaker og muffins. I fjor brukte jeg 400,- bare på innbydelsene, helt sykt. I år skal jeg prøve å skjerpe meg. Blir selvfølgelig fortsatt stor stas, men ordne en del selv/lage selv. Det er jo virkelig ikke dette barna bryr seg om. De bryr seg om kvalitetstid med vennene sine.
Hatt temabursdag fra 3 år frøkna hatt Enhjøring. Broren har hatt brannmann, sonic og dinosaur
Bestilte det meste på bursdagskongen, ellers bruker jeg festkompaniet en del. Disse likte både jeg og guttungen godt. Bestille spiselig bilde med dinosaur og lagde kaken selv Bordet var pyntet med noen av dinosaur figurene hans og dinosaur konfetti. Hadde også lek hvir vi skulle tegne horn på dinosauren; triceratops.Vil du dele dine dinosaurtips?
Takk!Bestilte det meste på bursdagskongen, ellers bruker jeg festkompaniet en del. Vis vedlegget 299858Disse likte både jeg og guttungen godt. Bestille spiselig bilde med dinosaur og lagde kaken selv Bordet var pyntet med noen av dinosaur figurene hans og dinosaur konfetti. Hadde også lek hvir vi skulle tegne horn på dinosauren; triceratops.