Temabursdag

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
gjør dere mye ut av bursdagene til barna?

Tema? Flott kake?

Alder på barna?

Kommer de med ønsker selv?

Ja vi har stort sett hatt temabursdag
Har tatt utgangspunkt i hva kengubarnet interesserer seg for

Haha, ja, jeg gjør MYE ut av bursdag.
Det blir dessverre gjerne både tallerkener, servietter, ballonger og krus i valgt tema. Får også bilder på kaker og muffins. I fjor brukte jeg 400,- bare på innbydelsene, helt sykt. I år skal jeg prøve å skjerpe meg. Blir selvfølgelig fortsatt stor stas, men ordne en del selv/lage selv. :) Det er jo virkelig ikke dette barna bryr seg om. De bryr seg om kvalitetstid med vennene sine.

Jupp :p feira i helga, med gravemaskin/store maskiner tema i svart og gult. Hadde en del pynt som bannere, ballonger osv, cupcakes med svart, hvit og gul topping med caketopper, kake i typisk Amerikansk stil med gravemaskiner ol. Bordpynt, tallerkner, kopper og sugerør i samme fargeskala :D synes det er kjempegøy :D

Har små barn.. Men kjøpt inn til det de liker.. Hatt spiselig bilder til eldste 2 av 4 ganger.

Har små barn hvor eldste er 3 år. Han har overhode ingen interesse av tema bursdag. Så lenge han fikk blåbær og bringebær var resten det samme for han :p regner med at han blir mer interessert etterhvert

Nei. Ikke foreløpig ihvertfall, men mulig det blir mer aktuelt etterhvert. Ble nettopp 3 år, her var det en salig blanding av dinosaurer, Mikke mus og helt vanlig sjokoladekake med nonstop på :)

Ja vi har hatt temabursdag hver gang.

Alltid temabursdag hos oss også :)

Har pleid å ha fargetema, og da er det skikkelig gjennomført.

F.eks blå: blå duk, blåe fatt, blått bestikk,blå kopper, blå sugerør og alle kakene med noe blått :)

Synes det er gøy å gjøre litt utav!

Haha, ja, jeg gjør MYE ut av bursdag.
Det blir dessverre gjerne både tallerkener, servietter, ballonger og krus i valgt tema. Får også bilder på kaker og muffins. I fjor brukte jeg 400,- bare på innbydelsene, helt sykt. I år skal jeg prøve å skjerpe meg. Blir selvfølgelig fortsatt stor stas, men ordne en del selv/lage selv. :) Det er jo virkelig ikke dette barna bryr seg om. De bryr seg om kvalitetstid med vennene sine.

Det er sant! Jeg har det også veldig morro med å stelle i stand alt.

Hatt temabursdag fra 3 år:) frøkna hatt Enhjøring. Broren har hatt brannmann, sonic og dinosaur

Vil du dele dine dinosaurtips? :)
Bestilte det meste på bursdagskongen, ellers bruker jeg festkompaniet en del. ECFA96E6-141E-4F01-AC0B-D7DB763081B3.jpegDisse likte både jeg og guttungen godt. Bestille spiselig bilde med dinosaur og lagde kaken selv Bordet var pyntet med noen av dinosaur figurene hans og dinosaur konfetti. Hadde også lek hvir vi skulle tegne horn på dinosauren; triceratops.

Bestilte det meste på bursdagskongen, ellers bruker jeg festkompaniet en del. Vis vedlegget 299858Disse likte både jeg og guttungen godt. Bestille spiselig bilde med dinosaur og lagde kaken selv Bordet var pyntet med noen av dinosaur figurene hans og dinosaur konfetti. Hadde også lek hvir vi skulle tegne horn på dinosauren; triceratops.
Takk!

Elsker å holde bursdagsselskap :) gjør som regel ganske mye utav det ;) noe tema har jeg altid
Siste var vel Regnbue-enhjørning (6)

Ikke enda, men har lyst å ha det når hun blir eldre. Men hun skal få bestemme selv :)

Back
Topp