Tema rom til 2-3åring??

Kjokkabållo

Glad i forumet
Vi holder på å bygge nytt hus. og prøver å finne ut hvilket tema vi skal ha på 2 åringen vår. han nermer seg 3 når vi flytter inn.
han liker ikke no spesifikt heller. liker litt av traktorer,biler,litt fotball, ole brum. men ingenting spesifikt. greit å begynne å kjøpe inn litt gardiner,tepper å sånn.

vanskeli dette her. eldste mann får biler/cars på sitt rom, det har an allerede.

føler olebrum blir så barnslig når han nermer seg 3år.
einaste kan lika heilt 100% d e tegning å bøker.

skikkelig vanskli.
nåken så har noen idere?

evnt. sider på nette det jeg kan finne sånn.

Temarom skulle det stå helt i begynnelsen. hihi

Hva med å ha en stor traktor på en vegg, å kanskje male en vegg med krittmaling, siden han er glad i å tegne:)
Å kanskje bare ha navnet, skrevet med sjablonger over senga:)

Du kan jo kjøre fargetema. Velge ut noen farger å gjøre det pent. Liker det litt enkelt jeg da.
Snuppa har ikke tema akkurat, men er litt evetyraktig der duse farger går igjen (creme, grønn, gull, rosa). Hun har et lite rom så jeg har heller noen få pene og dyre ting, enn masse farger og figurer.

Men sikkert gøy å boltre seg på stor plass[:D]
Lykke til[;)]

Hva med nøytrale farger og heller henge opp bilder og sengetøy i likt feks?? da er det lett å bytte ut om noen år når han vokser fra det!

mange kjekke forslag her.

tusen takk:):):)

http://www.barnerommet.no/kategori.php?kategori=8

vi hadde de fiskene til Sander før. skikkelig tøft. ta deg en titt [:)]

Vi har laget jungelrom til vår 4 åring. Kjempegøy. Huske fra Ikea, stor fargerik køyeseng og store klistremerker på veggen av en gorilla og en elefant. Kjøpt gjennom tapetbutikk.

Back
Topp