tema camping

Looney

Forumet er livet
VIP
Lager egen tråd jeg[:)]

30 årslag og tema er camping.

Hva kler vi oss i, og hva har vi med??
Tanken er grilldress, slippers eller langstøvler, campingstol og kjølebag med øl[:D] Vil gjerne ha mer tips da jeg ikke er så dreven i campinggamet[:D] Noen forslag til andre klær enn grilldress?

Ser for meg en sleten joggedrakt, slipperser, håndkle rundt halsen på vei i felles-dusjen!!![8D][:D][:D][:D]

Forresten... camping som i telt i skauen eller som i camping-plass???

ORIGINAL: Delia

Jeg har tolket camping som i camping-plass men det er bare min tolkning da[:)]

ORIGINAL: Looney

Var det første som slo meg og men så slo det meg at det kan jo være skautur.. hmmm..

Men er det camping-plass hører jo en kjølebag med pils med!!![8D]
[:D]

ORIGINAL: Looney

Var det første som slo meg og men så slo det meg at det kan jo være skautur.. hmmm..

Men er det camping-plass hører jo en kjølebag med pils med!!![8D]
[:D]

Det har jeg lånt hos mamma nå i kveld. En plastikk kjølebag med Bosch reklame på. Totalt grusom!!!

ORIGINAL: suki

Jeg syns ditt eget forslag var perfekt jeg looney!
Selvfølgelig kan man jo ta med mye "rekvisitter" som f.eks. engangsgrill, gitar, badmington, crokket osv, men grenser for hva man gidder å drasse rundt på da! [:D] Så en kjølebag med pils høres best ut, for den har dere jo faktisk god bruk for!

Ja var det jeg tenkte og. Vi kan nemlig ha med medbrakt alkohol. Også er det et par timer med rebusløp først på ettermiddagen og da er det greit å holde pilsen kald tenker jeg. To fluer i en smekk[:)][:)][:)]

Nå har vi funnet to røde/blå adidasdresser (grusomme) som jeg tror vi velger. Om ikke jeg låner en dress i gull og svart av venninne. Og har grorud-palme i håret[:D][:D] dette blir lekkert føler jeg.

Hvem er det som lager et så kjipt tema da?

Hilsen ei som liker å pynte seg på fest, og hater å kle seg ut!

Men en kjølebag med øl derimot, det er fett! [8D][:D]

ORIGINAL: WhiteZinfandel

Grorudpalme er viktig, gjerne litt kreppa hår også..

Har ikke krepptang lenger....egentlig burde man vel gått usminket og med fett hår men det gjør ikke jeg på fest altså[:D][:D]

Back
Topp