Tema bursdag til en 1 åring?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilket tema hadde du til 1 åringen?
Eller hadde du ingen?

Hva serverte du gjestene?

Tema jul? Hun er født 1 juledag.

Gjestene fikk kake og gele timet og tilrettelagt mellom julefrokost og middagsgjester ;-)

Vi hadde også middagsgjester, de fikk den tradisjonelle middagen denne dagen hos oss, svineribbe

Ikke helt der vi heller, de får papptallerken og plastflaske og servietter med motiv etter eget ønske når de begynner å ha ønsker. Det er egentlig det mest tema noen av våre har hatt

Jeg skal ordne en minni mus bursdag tenkte jeg :)

Hun til meg skal ikke døpes eller ha navnefest, så jeg tenkte å invitere til en skikkelig 1års dag istedenfor :)
Å da er det morsomt å ha ett tema :)

Hadde bare litt blått siden han er gutt. Lagde muffins, gele og sjokoladekake

Ikke noe tema da. Var bare vanlig familieselskap.

Ingen tema her. Vi hadde papptalerkner som var beregnet på barnebursdag da. Spiste vel pølser og spekemat. Var I juli. Hadde navnedag 5 dager etter så gjorde ikke så mye ut av dagen. Fikk kake på voksduk ute. Yngste ble 1 år I januar og der hadde vi ikke papptalerkner en gang. Ble pølser og kake. De små er fornøyd med å få ødelegge en kake. De begge fikk hver sin kake.

Har ikke tema så tidlig. Ble vanlig familieselskap med kos, kaker og pakker :) Bursdagsbarnet var strålende fornøyd.

Vi hadde bil tema på 1 årsdagen, tog på 2 årsdagen, og på 3 årsdagen om 4 uker har jeg ikke bestemt meg for enda :cool: tror det blir noe med anleggsmaskiner :p

Ikke noe tema, bare pynter med ballonger og Girlander :) serverte kaker

Hadde ikke noe tema, men pyntet fint og lagde kaker og rosa cupcakes[emoji4]
dcda9249626993e9538e5c60bbbc6c74.jpg

Min jente er født 2 uker før jul. Men temaet var vanlig barnebursdag. Lagde en sjokoladekake formet som en teddybjørn. Og vi serverte pølser i brød. Alle var samlet oldeforeldre, besteforeldre, onkler, tanter, kusiner og fetter. Hang opp ballonger og vi sang bursdagssang når kaken ble båret ut. Kjempe vellykket

Hvilket tema hadde du til 1 åringen?
Eller hadde du ingen?

Hva serverte du gjestene?

Hun likte (og liker fortsatt) minni mus, så laget en minni kake.

Men hadde bursdag med kun besteforeldre / tanter og onkler.

Muffin, en bursdags minni kake og noe rundstykker med pålegg fikk de servert

Back
Topp