Telt tur

PrøveLykken

Liker dette forumet
Idag skal jeg og min kjære på telt tur :)
Vi har kjøpt oss er stooooort telt med "to soverom og en stue" med stå høyde i hele teltet :D
Jeg har aldri vært på tur med så stort telt før, så dette blir stat :)
Vi pakker med oss litt mat, klær, bikkja og fiskeutstyret og blir borte til i morgen eller mandag :) herlig!
Hva skal dere i helgen ? :)

Ååå så gøy :) det har vi også så lyst til, men vi vet ikke helt hvor vi skulle "slått leir" :P vi skal nok bruke helgen til terassebygging og hagearbeid tenker jeg :)

Det hørtes koselig ut :) kos dere :D
Her blir jeg alene i helgen, sambo jobber og gutta hos pappaen sin ;) så jeg får bare slappe av..... Skal hente vogna i morgen da :D

Ååå så gøy :) det har vi også så lyst til, men vi vet ikke helt hvor vi skulle "slått leir" :P vi skal nok bruke helgen til terassebygging og hagearbeid tenker jeg :)
Ja, jeg gleder meg veldig :) blir godt å komme seg litt ut i frisk luft :D
Greit å få gjort litt hjemme da :)

Vi har dratt ut på hytta (ca 40 min utenfor Oslo) og skal kose oss her til mandag:)

Så koselig med telttur- jeg er oppvokst med det, men mannen mener at jeg har blitt et luksusdyr og nekter å dra på telttur med meg for han gidder ikke høre på den potensielle klagingen...hehe...

Å så musunnelig jeg ble nå. Når godværet melder seg kjenner jeg at jeg lengter til fjellet og lavoen.. men her er det oppussing og hagearbeid som gjelder denne helgen også :)

Back
Topp