teller ned!

4xS

Forumet er livet
VIP
Idag er det bare 4 måneder til jeg skal levere bacheloroppgava mi! siste jeg gjør før jeg er helt ferdig med utdannelsen!! [:D][:D][:D]
tror dere jeg gleder meg eller? [;)][:D]

og nå har jeg 20 vakter igjen i praksis bare, aller siste praksisperioden, heldigvis! [:D] er så glad det nærmer seg slutten, føler at jeg har vært evig student..

JUHUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

*jubler litt for deg*
Renger med du er ganske klar ja[:D]

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Det kommer til å gå kjempefort[:)]

hope so!! [:D]

ORIGINAL: arika

JUHUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

*jubler litt for deg*
Renger med du er ganske klar ja[:D]

takk for jubelen [:D][;)]

ORIGINAL: brownie*

Så gøy!!! Tenker det blir deilig å bli ferdig med det!![:D]

ååååååååjaaaa![:D]

Så bra! Deilig med alt som er unnagjort, og i alle fall når det gjelder utdannelse. Mye greiere å være i jobb og faktisk tjene penger!

Stor klapp på skuldra for at du faktisk har fullført:)

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Det kommer til å gå kjempefort[:)]

ORIGINAL: Merri24

Så bra! Deilig med alt som er unnagjort, og i alle fall når det gjelder utdannelse. Mye greiere å være i jobb og faktisk tjene penger!

tusen takk! [:D] den siste setninga traff meg godt, du aner ikke hvor lyst jeg har hatt på en baby til helt siden Sander kom, så er mektig stolt over å ha holdt ut og venta til jeg blir ferdig [:D]

ORIGINAL: 3xS

tusen takk! [:D] den siste setninga traff meg godt, du aner ikke hvor lyst jeg har hatt på en baby til helt siden Sander kom, så er mektig stolt over å ha holdt ut og venta til jeg blir ferdig [:D]

Hehe, ja nå er det bare å kjøre på!! Men tenk så mye greiere det blir med tanke på permisjon og alt:)

ORIGINAL: 3xS

Tenker det er herlig å se at slutten på utdanningen nærmer seg nå ja! Husker fra jeg selv studerte hvordan jeg telte ned selv [;)] Var også babysyk den gangen, men måtte vente enda litt etter at jeg var ferdig utdannet pga dårlige tider på arb.markedet. Det tok meg 1,5 år før jeg fikk fast jobb. I tillegg ville jeg ikke bli gravid med en gang jeg kom i jobb, så det ble lenge å vente [8D]. Ble gravid med førstemann ca 4 år etter at jeg var ferdig utdannet og andre mann tre år etter det. Er andre tider nå da på arb.marked og sykepleiere er det alltid mangel på (jeg er ingeniør)! Regner med at jobbtilbudene står i kø for deg.

Lykke til med jobb og forhåpentligvis baby snart [;)] Synes du har vært kjempeflink som har tatt utdannelse på fulltid samtidig som du har ett lite barn. Det står det respekt av og det er absolutt verdt det både for at du nå har mye større muligheter på arb.markedet og økonominsk!

Så deilig å snart være ferdig da! Så kan dere snart begynne prøvinga også [:D][:D]

Back
Topp