Teller ned...... Til UL!!!! :D:D

Charlotte_2

Betatt av forumet
Til mandag skal jeg på våres første UL!!! gru-gleder meg!!! da er jg 10+2[:D][:D]
er det andre som skal på UL snart :) hva slags tanker har dere rundt det med Ul?
jeg gleder meg i hvertfall veldig til å se nurket og få det bekreftet at jeg virkelig er gravid! for føler ikke gravidtetstestene er nok... hehe...
er det også mulig å høre hjerteslagene i uke 10?

WOOOHOO gleder meg såå! :D

Blir spennande. Sånn som eg har forstått det har dei som vore på ultralyd tidleg fått høyre hjertet. Får i alle fall sjå det slå[:D] Blir nok berre ordinær UL på meg[:-]

Hadde kjempe lyst,men har ikke økonomi til det. Skal foreløpig bare til den ordinære. Men håper jeg får høre hjertelyden hos legen neste uke når jeg har kontroll.

Jeg var 10+1 da jeg var på UL(innvendig). Både så at hjertet slo og hørte det. Så kropp, hode, armer og bein, og til og med antydning til fingre! Knøttet dansa rundt, det var kjempegøy! Kos deg :)

jeg fikk brev fra sykehuset idag, å skal på ul 18 november[:)] gleder meg så utrolig mye. men det er fryktelig lenge til.. dagene¨går så altfor seint[;)]

takk alle sammen :) skal oppdatere å si åssen det gikk når jeg har vært der på mandag :)
jeg får ultralyd tidligere pga at jeg har diabetes så svangerskapet mitt er jo en risiko... derfor passer de ekstra på (som jeg synes er veldig bra) :)
bare håper det er bra med lille knøttet og at det blir en baby tilslutt :)
blei jo det med første så blir nok dt med andremann å :)

kos dere med graviditeten, det er en fantastisk tid :)

Skal på Ul i dag kl 17.... har bestilt privat. Har vært deprimert ett par uker nå, redd for noe ikke skal være i orden. I dag får jeg hvertfall svar. Håper jo utrolig på at alt skal være bra, men har ikke turt å håpe for mye. Trodde jeg mista for 2 uker siden, men ifølge legen min, så er det var det jeg opplevde helt normalt og at alt var nok i orden med barnet. men klarer ikke stole 100 % på det. har jo ikke hørt hjertelyden enda heller. Så da tar jeg saken i egne hender!!

Godt å høre at du får god oppfølging fra legen din og ønsker deg masse lykke til med din UL!!! :) ikke mange dagene igjen til mandag nå!

ja er ikke lenge igjen heldigvis :) håper bare at alt er bra!!! :D

håper alt går fint med UL din idag!!! :):)
går nok kjempefint...[:)][:)
har ikke helt gravid følelsen ennå så håper det endrer seg til det positive etter UL :)
jeg fikk under min første graviditet og nå veldig fin oppfølging av fastlege, sykhuset, indremedisiner, jordmor og gynokologer, så stoler på dem :) men blir masse legebesøk under graviditeten da [8|]
men alt for barna

Back
Topp