Teller ned til helg...

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Nå er jeg så ufattelig lei og sliten at du aner det ikke. Teller så innmari ned til helg nå!! Har heldigvis helg 14.30, så det er ikke mer enn 1time og 15 minutter. 75minutt :D ååh det skal bli så godt

Har virkelig ikke godt av å være sliten. Prøver jo så godt jeg kan å ike la det gå utover elevene, men gaaah... det er fredag, og de er lei og rastløse selv,

Teller ned timene her også. Kl 15.00 er det lang helg her. Fordel med og jobbe turnus og ikke jobbe mer enn tre dager i uka. Merker jeg ikke angrer nå på og ha gått ned i stilling.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bare 45 minutter igjen :D

Nå har du helg :D Hva skal du bruke den til?

Nå har du helg :D Hva skal du bruke den til?

Jeg skal bruke den til absolutt ingenting :) skal bare sløve på sofaen med serier og filmer. Så skal jeg sove!! :D du da?

Blir det nok å ta det veldig rolig her og. Må sitte med en del skolearbeid.. får se om jeg gidder hehe

Jeg skal bruke den til absolutt ingenting :) skal bare sløve på sofaen med serier og filmer. Så skal jeg sove!! :D du da?
Høres godt ut :)
Skal besøke søsteren min i morgen, ellers skal jeg gjøre akkurat det samme som deg :D

Ååh godt er det :) må lade batteriene til en ny og krevende uke

Blir det nok å ta det veldig rolig her og. Må sitte med en del skolearbeid.. får se om jeg gidder hehe

Ja dette skulearbeidet. Det er et ork!! :p burde nok satt meg ned jeg også, men.. ikke nå :p

Back
Topp