Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 10+5 i dag og kvalmen har avtatt, men jeg har fått vondt i korsryggen. Vet ikke om det er relatert til svangerskapet, men. Synes de siste ukene har gått fort, så satser på at tiden frem til neste ul (4. januar) går like raskt
11+4 i dag så det sniker seg bortover! Syns det går forter desto lenger jeg kommer. Mulig fordi det ikke er like "nytt og spennende" og at jeg ikke tenker så mye på det lenger for noen uker siden så telte jeg jo omtrent timer til neste dag :'D
10+5 i dag [emoji4] går sakte men sikkert fremover ! Heldigvis har kvalmen avtatt, har begynt å få vondt nedi korsryggen istedenfor. Håper den neste uken flyr [emoji4]
11+0 her også i dag, bare en uke til 12+0. Kvalmen har avtatt noe, men er fortsatt like trøtt og dårlig matlyst. Har også en korsrygg som ikke er helt med.
14+0 her! Kvalmen har avtatt i hvor lenge den varer, men er mer intens når den er her.... Er også fortsatt veeeeldig trøtt!! Men hvis jeg skal bruke de andre graviditetene som fasit så faller mye på plass i løpet av en uke
14+2, kvalmen er pittelitt bedre, og bekkenløsningen har meldt sin ankomst. Men føles fantastisk med baby påvei, fikk høre hjertelyden hos jordmor idag