Teller dager:)

Friele

Glad i forumet
åå!! Gleder meg såå til Ul jeg nå! Nå kan mange av oss begynne å telle dager  Også er jeg spent på hva det er som gjemmer seg inni disse magene våres!! Vi har en spennende tid i møte!! Måtte bare dele at jeg gleder meg litt :)

Aprilblomsten skrev:
åå!! Gleder meg såå til Ul jeg nå! Nå kan mange av oss begynne å telle dager  Også er jeg spent på hva det er som gjemmer seg inni disse magene våres!! Vi har en spennende tid i møte!! Måtte bare dele at jeg gleder meg litt :)

Koselig!

Jeg har for mange dager å telle ned, så jeg teller uker i stedet

Ja, vi også er spente! I går var jeg ute med hundene, under den klare stjernehimmelen. Så opp på de vakre stjernene, og tenkte "...jeg ønsker meg", og plutselig fløy det et stjerneskudd i en ubeskrivelig fart! "Oi, så kult!", tenkte jeg

Gleder meg eg og :) føler eg har gått å ventet på ultralyd i en evighet nå, men om 5 dager er det endelig vår tur :)) håper vi får vite kjønn :D spennende tid framover!:)

har ikke fått time enda, men er uansett ikke langt borte........

Jeg har ikke begynt å telle dager - er altfor lenge til.. Har ikke time før 14. november! *stønn*
Men, det er 2,5 uke bare, da, så jeg skal nok få tiden til å gå. Blir bare litt småkjipt når alle "har vært på UL"-trådene kommer, for jeg er blant de siste som skal ha tror jeg (enda jeg har termin 11.04).
Om en mnd har nok alle vært - og jeg er så spent på om det blir flest gutter eller jenter i april!

Imogene skrev:
Jeg har ikke begynt å telle dager - er altfor lenge til.. Har ikke time før 14. november! *stønn*
Men, det er 2,5 uke bare, da, så jeg skal nok få tiden til å gå. Blir bare litt småkjipt når alle "har vært på UL"-trådene kommer, for jeg er blant de siste som skal ha tror jeg (enda jeg har termin 11.04).
Om en mnd har nok alle vært - og jeg er så spent på om det blir flest gutter eller jenter i april!

Jeg har Ul time 17 nov, så enda lengre for meg... Gleder meg masse....

Imogene skrev:

Du kan trøste deg med at det ikke kommer en tråd fra meg som har termin 8. april, men har time til ord. UL den 21. november der jeg skal være 20+ uker. Må vente i over 3 uker! ;)

Jeg syns det er spennende å vite hvilket kjønn alle andre har før det blir min tur enn omvendt :)

Spennende tid!

Back
Topp