Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åå!! Gleder meg såå til Ul jeg nå! Nå kan mange av oss begynne å telle dagerAprilblomsten skrev:Også er jeg spent på hva det er som gjemmer seg inni disse magene våres!! Vi har en spennende tid i møte!! Måtte bare dele at jeg gleder meg litt :)
Jeg har ikke begynt å telle dager - er altfor lenge til.. Har ikke time før 14. november! *stønn*Imogene skrev:
Men, det er 2,5 uke bare, da, så jeg skal nok få tiden til å gå. Blir bare litt småkjipt når alle "har vært på UL"-trådene kommer, for jeg er blant de siste som skal ha tror jeg (enda jeg har termin 11.04).
Om en mnd har nok alle vært - og jeg er så spent på om det blir flest gutter eller jenter i april!
Jeg har Ul time 17 nov, så enda lengre for meg... Gleder meg masse....
Jeg har ikke begynt å telle dager - er altfor lenge til.. Har ikke time før 14. november! *stønn*Imogene skrev:
Men, det er 2,5 uke bare, da, så jeg skal nok få tiden til å gå. Blir bare litt småkjipt når alle "har vært på UL"-trådene kommer, for jeg er blant de siste som skal ha tror jeg (enda jeg har termin 11.04).
Om en mnd har nok alle vært - og jeg er så spent på om det blir flest gutter eller jenter i april!