LeneB Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Marsboere 2020 20 Feb 2014 #1 Skal man gjøre det? for da er jeg 5 uker på vei imorgen
ønsker så inderlig en liten sp Gift med forumet Oktoberskatter 2014 Himmelbarn Julikulene 2020 20 Feb 2014 #2 ja når man har uttak så heter det at man allerede er 2 uker på vei da siden svangerskapet startet første dag i menstruasjonen.. jeg er 5+2 i dag
ja når man har uttak så heter det at man allerede er 2 uker på vei da siden svangerskapet startet første dag i menstruasjonen.. jeg er 5+2 i dag
LeneB Forumet er livet Oktoberskatter 2014 Marsboere 2020 21 Feb 2014 #3 ønsker så inderlig en liten sp skrev: ja når man har uttak så heter det at man allerede er 2 uker på vei da siden svangerskapet startet første dag i menstruasjonen.. jeg er 5+2 i dag Klikk for å utvide … Hurra!!!! Dette skal gå vår vei jeg er akkurat 5 uker idag
ønsker så inderlig en liten sp skrev: ja når man har uttak så heter det at man allerede er 2 uker på vei da siden svangerskapet startet første dag i menstruasjonen.. jeg er 5+2 i dag Klikk for å utvide … Hurra!!!! Dette skal gå vår vei jeg er akkurat 5 uker idag