Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nei, men leste en artikkel om det i GRAVID-bladet..
Snakka med jordmor om det når jeg var der, hun anbefalte meg ikke å gjøre det..
Tror jeg hadde kommet til å bekymre meg mer enn nødvendig da..
jeg gidder ikke å telle, for jeg hadde blitt helt tussete og antagelig ringt føden hundre ganger for ingenting. så lenge jeg kjenner liv vær dag er jeg fornøyd.
Jeg teller jeg da. Gjør det sikkert feil, for teller når babyener våken jeg da, orker ikke sitte over en time til han våkner!! Men gjør det ikke for noen andre enn meg sjøl, fikk beskjed om å gjøre det da jeg var på sykehuset pga lite liv nedi der... Og gjort det siden. Kommer ikke til å sende det inn eller noe. Gjør det bare sånn at jeg VET hva som er vanlig for min baby[:)]
har ikke kommet så langt ennå, men tror ikke jeg gidder, vet ikke om jeg kjenner hvem som er hvem av de to bestandig heller[:D] synes det beveger seg overalt noen ganger
æ e nødt t å tælle sparkan i en halv time 3gonga før dag (di aktive periodan) nu fram t mandagen. vå dautrøtt i mårresk litt før syv når d va en sånn aktiv periode. må jøre detta pga drastisk forandring i bevegelsesmønstere.
kunne aldri ha tænkt mæ å ha jort d hadde æ ikkje måtta