Telle til ti

Ho Mor

Forumet er livet
Vi har litt "glemt" å prøve å lære Ida å telle. Ting har gått mer sin gang med henne enn nr en[8|] Men så i går så sa hun plutselig; Mamma eg telle. Hør. en,to, tre, fir, fem, ses,su, åtte, ni, TIIII!!! Og så klappet hun i hendene Vi teller til ti hver gang hun tar astmamedisinen sin (og det er jo noen ganger for dagen) Men ellers aldri terpet sånn.. Kanskje bhg har en fing med i spillet[:D] Huun er i allefall stolt! Mammaen også[:)]

OI! Så flink! [:D]

Her kan vi i teorien remsa, men når jeg hører hun teller på rommet er det mere sånn : en, to, fir, to, fire, to, ti jeeeee *lapper i hendene* [8D]

Så flink!! [:D][:D]

Han kan det her og, men tror barnehagen må ha litt å si her [8D]

ORIGINAL: KathMor

OI! Så flink! [:D]

Her kan vi i teorien remsa, men når jeg hører hun teller på rommet er det mere sånn : en, to, fir, to, fire, to, ti jeeeee *lapper i hendene* [8D]

Hehe.. Det er morsomt å høre på de når de tror de er aleine. Skulle hatt skult kamera til tider[:)]

Så flink hun er  -  de snapper opp det meste selv om de ikke blir "lært" det! [;)][:D][:D][:D]

Emmeli leker mye gjemsel med storesøster, så hun har kunnet telle til 10 lenge! [;)] Storesøster utnytter max at lillesøster syns det er moro "å stå"! [8D]

Nå tror jeg hun kan telle til 15 - det var det siste jeg hørte! [;)]

ORIGINAL: Vand

Så flink hun er  -  de snapper opp det meste selv om de ikke blir "lært" det! [;)][:D][:D][:D]

Emmeli leker mye gjemsel med storesøster, så hun har kunnet telle til 10 lenge! [;)] Storesøster utnytter max at lillesøster syns det er moro "å stå"! [8D]

Nå tror jeg hun kan telle til 15 - det var det siste jeg hørte! [;)]

Oi så flink hun er da[:)] Hjelper godt på å ha storesøsken ja[:D]

Hehe.. Flink snuppe!! Snuppa lærte seg det nok i bhg hun og..[8D] Der lærer de mye rart!![:D]

A har telt til 20 siden i høst en gang. Men "glemmer" alltid 13...[8D][8D] Hver gang...[;)]

Så flink snuppe du har!!! [:)][:)]

Her kan Nora telle til 10, men noen ganger teller hun 1, 2, 11, 12, 13...... Hun kan telle til 19 tror jeg, men hopper alltid over 15, og det gjør storesøsteren og....[:D]

ja, man blir så stolte når de plutselig gjør noe vi ikke visste at det kan :)
i går telte vi fingre med torje. Han syns det er veldig vanskelig å holde to fingre oppe (peace) Prøver å få han til å lære seg det for at han skal kunne vise hvor mange år han er :)
Så plutselig telte han til tolv, og DET visste ikke vi at han kunne.

En annen gang kom han hjem å snakka om snømannen som hadde gulrot nese og skjerf :P Morro, når de lærer ting i barnehagen :)

Hihi. Alis har også lært seg å telle til ti men av en eller annen grunn er hun overhodet ikke interessert i å ha 1- 5 med i tellingen. Hun vil helst få lov å begynne på 6 så hvis vi teller noe sammen så må mammaen halvveis tvinge hun til åstarte på 1[8D]

Back
Topp