Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg også over at ventetiden blir kortere og kortere. Foreløpig holder jeg meg på måneder og halv-måned. Regner med det blir uker ganske snart:))Ra2 skrev:
Ja 9 svangerskapsmnd, men 10 kalendermnd, men de blir jo slik fordi en kalender mnd har jo som regel mer enn 4 uker ? eller stemmer ikke det ? ..Det at vi er gravide i 10 mnd egentlig følte jeg også var litt.. nytt, hahaHegevn skrev:
men så fant jeg en oversikt
Her er den
uke 1 - 4 = 1. svangerskapsmåned
uke 5 – 9= 2. svangerskapsmåned
uke 10 - 13= 3. svangerskapsmåned
uke 14 – 18 =4. svangerskapsmåned
uke 19 - 22 =5. svangerskapsmåned
uke 23 - 27 =6. svangerskapsmåned
uke 28 - 32 =7. svangerskapsmåned
uke 33 – 36 =8. svangerskapsmåned
uke 37 - 40 =9. svangerskapsmåned
Det at vi er gravide i 10 mnd egentlig følte jeg også var litt.. nytt, hahaHegevn skrev:
Her er den
Jeg gleder meg også kjempemasse! jeg telte ned til sånn som ordinær u.l og nå teller jeg ned til 3D u.l for å få tiden til å gå litt fortere etter 3D u.l kommer jeg nok til å finne noe annet å telle ned tilHegevn skrev:
Anemor80 skrev:
Jeg gleder meg også kjempemasse! jeg telte ned til sånn som ordinær u.l og nå teller jeg ned til 3D u.l for å få tiden til å gå litt fortere etter 3D u.l kommer jeg nok til å finne noe annet å telle ned tilHegevn skrev:
Da kan du telle ned til jul og etter det så kan du telle ned til permisjonstiden starter og vips så er du i fødsel :o)
Anita89 skrev:
Det at vi er gravide i 10 mnd egentlig følte jeg også var litt.. nytt, hahaHegevn skrev:
Her er den
Kjekt at du tok med den :) Litt artig å se hvilken måned vi er i, for jeg har bare telt meg frem, men ser jo da at det heller ikke stemmer så bra:P